Coraz bliżej święta ......

11/15/2013

 Hej misiaczki
Nw jak wy ,ale ja już jestem zmęczona szkołą i czekam na wakacje, tak wiem jest listopad ,a ja  już czekam na wakacje ,ale jeśli szkoła ma tak wglądać ,że w każdym tygodniu mamy testy i nauczyciele zapowiadają sprawdziany z miesięcznym wyprzedzenie,ponieważ nie ma już miejsc w dzienniku ,to ja dziękuje.Nauka ,nauka i jeszcze raz nauka ,przecież tak się nie da żyć ,przez całe dnie siedzę nad książkami ,aby chociaż się nauczyć na 4 .W tamtym roku jakoś wszystko wchodziło mi łatwiej do głowy niż w tym .W tamtym roku wystarczy ,że raz przeczytałam i już wiedziałam ,a teraz .... Teraz to muszę siedzieć 3 godziny nad jednym przedmiotem ,aby się czegoś nauczyć .Ale na całe szczęście idą święta ,a to oznacza 2 tygodnie wolnego :)A poza tym właśnie się zaczął weekend ,więc cieszmy się chociaż tymi 2 dniami wolnego :)Co prawda w następnym tygodniu mam nauczyć się na chemie ,francuski i historie to i tak mam chociaż 1 dzień wolnego na porobienie zdjęć,ciast,babeczek i innych różnych rzeczy ,które nie mogę robić w tygodniu z powodu nauki ,czyli prawie wszystko co sprawia radość :)





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nie lubię Cię *zazdrość*
    Za ładna :c :c :c

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ciebie kocham <3333
    Za śliczna :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś, super stylizację :)
    obserwuję
    dziękuję że czytasz mojego bloga :) MONS <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezu dziękuje ,że taka osoba jak ty mnie obserwuje <3jejku wielkie dzięki

      Usuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe