O wszystkim i o niczym

11/27/2013

Dziękuję za 1021 wyświetleń ,67 komentarzy i 10 obserwatorów i za ciągle wzrastające liczniki <3
Cieszę się ,że ktokolwiek mnie obserwuje i spędza czas na moim blogu wchodząc na niego i komentując .
A więc dzisiaj dodaję zdjęcia ,które były robione w wakacje ,ponieważ jak na razie nie mam czasu na robienie zdjęć ,tzn mam czas ,ale gdy wracam do domu to już jest ciemno i muszę się uczyć ,więc dopóki nie zrobię nowych zdjęć ,będę musiałam szukać po folderach :)








You Might Also Like

18 komentarze

  1. Gratuluję !

    Zapraszam do mnie
    Jeśli możesz zaobserwuj
    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są urocze :3
    Obserwuje. miło by było gdybyś się odwdzięczyła. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz bardzo ciekawego bloga i obserwuję <3

      Usuń
  3. Świetny blog , śliczne zdjęcia :)
    obserwacja za obserwację ?
    http://lifeofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tu przez przypadek i nie żałuje :) Będę tu częściej zaglądać.Wyglądasz ślicznie na tych zdjęciach a szczególnie w tym czerwonym sweterku. Twoje włosy naturalnie się tak kręcą??? Są boskie <3

    Zapraszam do obserwacji
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczne włosy <3
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w ostatnim poście?;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo! :* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz olśniewająco! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? ♡
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! *o* Zazdroszczę leginsów. :] Pozdrawiam. :))
    ____________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ostatnie zdjęcie the best! :D
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ;)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna jestes, masz super figure! :3 zdjecia swietne. :)
    xoxo!

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥