Świąteczny Outfit

11/21/2013

Ostatnio długo mnie tu nie było ,bo aż 4 dni ,to straszne ,jak zawsze na nic nie ma czasu. Ale już jutro po14.20 zaczyna się weekend ,matko jak mi tego brakuje. Dzisiaj postanowiłam zrobić świąteczny outfit .
 Nw jak wy ,ale ja już czuję święta ,tak wiem jest jeszcze miesiąc ,ale chyba tak bardzo czekam na nie ,że już je czuję ,ale chyba nie tylko ja je czuję ,bo już w każdym sklepie są dekoracje świąteczne ,więc chyba nie jest ze mną aż tak źle  :)




A wy czujecie już święta ?



You Might Also Like

8 komentarze

  1. super sweterek
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweterek ty również ♥ i ja jeszcze tak średnio czuje tą atmosferę ale jak zapalam podgrzewacze to od razu czuję się tak świąteczniej ;3
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny sweterek :) Masz ochotę na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja powoli czuję święta i w sumie nie mogę się już ich doczekać! :)
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe