Weekend,weekend i po weekendzie

11/17/2013

Hej

Weekend już dobiega końca ,to straszne .Dzisiaj miałam się wziąć za naukę ,a wyszło jak zawsze .Cały dzisiejszy dzień spędziłam w domu ,tylko wieczorem pojechałam do kina i sklepu ,w którym nabyłam ciekawe rzeczy do kuchni , pokażę je w następnej notce ,bo dzisiaj jest już zbyt ciemno ,żeby zrobić zdjęcia ,a ja nie mam zbyt dobrego światła ,bo właśnie spaliło mi się 5 żarówek .A więc dodaje moje zdjęcia, mam nadzieję ,że wam się spodobają.

spódniczka: Cropp  bluzka: ???

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Na szczęście już jutro piątek ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny outfit <3
    Zakochalam sie w koszulce, urocze rekawki ;3

    zapraszam do ciebie ;)
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! bluzeczka świetna♥
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe