Christmas time

12/23/2013

Hej ,jak czujecie się z myślą ,że już jutro wigilia ?

Ja cudownie .Pamiętam jeszcze jak miesiąc temu odliczałam już dni do wigilii i jak przez ostatnie 2 tygodnie dodawałam notki o tematyce świątecznej i pisałam jak bardzo nie mogę się ich doczekać ,a to już jutro ! Śniegu niestety nie ma  ,no ale cóż święta to święta ,nie zawsze musi być śnieg .Od samego rana oglądam świąteczne filmy  lub słucham świąteczne piosenki i dzięki temu czuję już święta :)

A wy czujecie już święta ?

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :) Te brokatowe bombki ślicznie wyglądają :)
    Ja tam dalej nie czuje tej magii świąt ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. ;)
    Wesołych świąt!
    Zapraszam do mnie: http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jesli lubicie rozdania, od 100 obserwatorów organizuję)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję,śliczne zdjęcia.<3
    Wesołych świąt.;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Ojej ja również nie mogę się doczekać już wigilii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! :) obserwuje!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :D
    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog !:-) obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie na blogu a ja również zaobserwuje:-)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodała do '' obserwatorzy ,, mam nadzieję że dobrze :-)

      Usuń
  9. Śliczny nagłówek ♥ ogólnie bardzo ładny design ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne ozdóbki :(
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Kliknij w baner po prawym pasku bocznym w sklep SHEINSIDE a ja za to zaobserwuję twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ,takie profesjonalne :)
    Wesołych Świąt :)
    kolorowyszaldodatkow.blogspot.com <----świątecznie zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetny wygląd bloga <3
    Śliczna jesteś :)
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w ogólne nie czuje magi świąt , bo nie ma śniegu :(

    http://wwithmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety też nie ma śniegu, ale mimo wszystko strasznie się cieszę, że to już jutro :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia
    niestety sniegu na swiet ani bedzie ;c
    Wesołych Świąt
    moze wpadniesz?
    http://tyna-tynuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne Zdjęcia! ☺ Bardzo Ładny design bloga :)
    Wesołych,radosnych świąt bożego narodzenia! ☺
    Wczoraj zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem,
    byłoby mi niezmiernie miło gdybyś wpadła i zaobserwowała
    Będę tu częściej zaglądać Pozdrawiam Cieplutko Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. No u mnie też nie ma śniegu niestety ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne zdjecia! *_*

    zapraszam serdecznie : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeej, cudowne te zdjęcia ♥ Jestem bardzo zawiedziona, że nie ma śniegu. Mam nadzieję, że spadnie jeszcze do Sylwestra, bo przyjeżdża wtedy moja przyjaciółka i chciałam nagrać zimowy lookbook, a bez śniegu to tak jakoś dziwnie xd

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby spadł śnieg i filmik się udał :)

      Usuń
  20. Śliczne zdjęcia :-)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Your blog is very nice, with beautiful photos! xx

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe