❄Pierwszy śnieg❄

12/08/2013

Wczorajszy dzień skupiłam tylko na babeczkach i zdjęciach,co oznacza ,że nie miałam odpoczynku :)Jutro szkoła i znowu nauka ,nauka i jeszcze raz nauka ,więc mam zamiar chociaż dzisiaj jeszcze trochę odpocząć przed całym tygodniem pracy .Na całe szczęście zbliżają się święta ,a cieszę się z nich szczególnie dlatego ,że już nie radzę sobie ze szkołą ,tzn nie daję rady z materiałem ,bo lecimy z nim zbyt szybko .Przyda mi się 2 tygodnie odpoczynku .Planuję go już od tygodni ,więc mam nadzieję ,że dobrze wykorzystam ten czas.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. ale megga zdj <3
    chyba masz dobry aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wygląd bloga i wg cudne zdjęcia *___* ♥
    thegirlishdope.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i gif <3
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :D może obserwacja za obserwację? jeśli tak to daj znać http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, takie magiczne ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia kochana! ♥
    Obserwuję ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak swiątecznie :3
    Eh ja od jutra mam próbne egzaminy gimnazjalne, no cóż. :c

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne buciki ! <3

    http://ankamrowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja na GFC?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥