Wigilia klasowa

12/20/2013

Nareszcie mamy długą przerwę świąteczną !!!Awwww....Jejku jak ja długo na nią czekałam i nareszcie jest ,no ale dzisiaj nie tym.Mieliśmy dzisiaj wigilię klasową ,którą praktycznie całą spędziłam w łazience z aparatem (pozdr Nicol,Jula,Natalia i Wika),a więc nie będę już się rozpisywać ,bo nie jestem w tym najlepsza i zostawiam was z zdjęciami :*

Sorki ,ale moja mina była nie do zniesienia :*
hahahaha kocham to zdjęcie (pozdr Julka,KC :* )
Wesołych Świąt :*

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Też miałam dzisiaj wigilię, ale byłam chora i mnie nie było :c Świetnie spędziłaś czas jak widzę. ♥ Zazdroszczę.

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ,to był świetnie spędzony czas.A ty zdrowiej :*

      Usuń
  2. ale cudne okulary!!! :DD
    oj tak, wreszcie wolne :33

    ask.fm/syb14

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pozytywne zdjęcia, od razu mam lepszy humor :D

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba to skomentuj lub dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)
    Widać że dużo się działo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo długo czekałam na te święta ;D Świetne zdjęcia haha.

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, fajne zdjęcia <3 Też uwielbiam przesiadywać w łazience, haha <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;) Bardzo ładny blog
    zapraszam do mnie , obserwujemy ? zacznij i daj znać a się odwdzięczę
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahhaha ;)
    Widzę,że Natalia również się załapała na zdjęcia :D

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia *____*
    Wesołych Świąt!
    thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli standardowa wigilia w szkole :) impreza toaletowa :)
    świetne zdjęcia :)
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasowe Wigilie są świetne ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne okulary(?) :D
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia. Ta dziewczyna w kręconych włosach w kitku jest prześliczna.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubicie rozdania, od 100 obseratorów organizuję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom śliczna jest http://pastelowe-lovee.blogspot.com/

      Usuń
  15. jejku jaki super post ;)
    wesołych świąt i udanego sylwestra ;*
    zapraszam do mnie na bloga jak znajdziesz czas bo dopiero zaczynam ;))

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe