DIY: zakładka do książki

1/22/2014

Hej wszystkim
Dużo osób mówiło ,że chcieliby zobaczyć na moim blogu jakiś ciekawy DIY, a więc macie. Ja długo nie potrafiłam znaleźć coś ciekawego, więc uznałam, że zrobię coś czego sama używam i jest to zakładka do książki. 
Kiedyś pokazała mi to moja koleżanka i bardzo mi się to spodobało i chyba mam już tych zakładek z 20, ale ok.
Tak naprawdę nawet nw czy mogę to nazwać DIY ,bo jest to zwykła czarna kartka w kształcie wąsa milorda i chyba każdy potrafi ją zrobić, bo to nie jest nic trudnego.
Nie jestem do końca pewna czy o to wam chodziło i czy wam się podoba ,ale uwierzcie kompletnie nie miałam pomysłów.I obiecuje wam, że następny DIY (a na pewno będzie) będzie ciekawszy. 


 1.Przygotowujemy rzeczy 
 2.Bierzemy z internetu jakiś szablon i ustawiamy go w takiej wielkości jąką chcemy mieć tą zakładkę .
 3.Odrysowujemy na błałą kartę ,a tastępnie na kolor jaki my chcemy -u mnie to był czarny.
 4.Wycinamy.
 5 Efekt po wycięciu
 6.Wycinamy mały prostokąt.
 7.W tym 1 zapomniałam o kleju ,więc go tutaj pokazuję
 8.Przyklejamy go na tył wąsa
 9.Tak ,aby była taka przerwa
 10Końcowy efekt 
 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. jaka świetna *,* twoja koleżanka jest bardzo pomysłowa ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno skorzystam, bo potrzebuję takich zakładek.

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest cudny! Napewno zrobię! :D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo muszę zrobić taką zakładkę :)

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to! Na pewno zrobię! Zapraszam do mnie - też na DIY :) http://aleeex-aleex-alex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby takie proste, a nigdy nie wpadłam na taki pomysł ! Na pewno w wolnej chwili zrobię. Naprawdę świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. proste, a jak cudowne *.*
    zapraszam do mnie na giveaway http://nobody-noobody.blogspot.com/2014/01/may-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :)
    Na pewno wykorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno takie cos zrobie bo czytam duzo ksiazek i mi bd potrzebne
    moglabym twoj pomysl wykorzystac na moim blogu ?
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wąsata zakładka! Chętnie zrobię!

    Obserwuję :)

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :)

    bekiandbeki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł * *
    A mi zawsze brakuje zakłądek -_-
    Teraz juz nie braknie nigdy hehe :)

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :)
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie zwyczajne, ale bardzo ładne ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny wąsik
    Sama zrobiłam.
    Zapraszam do mnie!
    Czytaj i komentuj

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne uwielbiam takie gadzety ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł :D obserwuję :)
    Zapraszam http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥