Good Morning Tuesday

1/14/2014

Hej wszystkim
Chodzimy tak naprawdę 7 dzień do szkoły ,a ja już jestem zmęczona tym codziennym wstawaniem o 6.30 lub7.00 ,to straszne.Ciekawe co będzie jak przyjdziemy po feriach i nie mamy wolnego przez  całe 2 lub 3 miesiące. Tak czy inaczej oby do piątku :)
 
Dzisiaj wchodzę sb na bloga ,a tu 92 obserwatorów, szczerze mówiąc byłam zaskoczona, fakt  widziałam jak było 87 ,ale dopiero teraz sb zdałam sprawę ,że jest blisko 100. Wiem, że to nie jest jakiś super wynik, ale jak na mnie jest to dosyć dużo.DZIĘKUJĘ


Dobijecie do 100 ???



You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja już dawano ciebie zaobserwowałam dlatego już więcej nie mogę :(
    Ojjj ja też żyję już tylko tym "Oby do piątku" :*
    Napewno za niedługo będzie 100 obserwatorów :**
    +mam ciebie w ulubionych blogach na moim blogu ;*

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja też już jestem zmęczona tą szkołą ;3

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ty jesteś śliczna *.*
    Też jestem przerażona, że po feriach na wolne trzeba będzie czekać ponad 2 miesiące :O

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jesteś śliczna ! wyglądasz na bardzo pogodną osobę :)
    śliczne włosy !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No jasne, że dobijemy 100.
    Ja już obserwuje ;-)
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna <3 gratuluję tylu obserwatorów!!<3

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :-)
    Gratuluję! :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wyszłaś...:*
    ja również jestem zmęczona :/

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :)
    Może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny blog, bardzo fajnie prowadzony, jeszcze nie zaobserwuję, ale zajrzę wkrótce;)
    pozdrawiam i zapraszam na
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie , że dobijemy 100 , fajny blog CIEKAWIE prowadzony, zapraszam
    http://natalia-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog :) Co sądzisz o wzajemnej obserwacji? Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie komentarz na blogu a ja na pewno też Cie zaobserwuje :) Pozdrawiam :)
    http://igx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥