Pytania i Odpowiedzi

1/27/2014

Hej kochani

 Jak wam minął poniedziałek, mi cudownie, bo jeszcze przez tydzień mam ferie.Pewnie wszyscy, którzy teraz mają ferie cieszą się każdą wolną chwilą, a ci co jeszcze nie zaczeli i zaczynają od następnego tygodnia lub jeszcze następnego itd to niech ten czas wam zleci jak najszybciej :)A nam, osobom, które mają już ferie jak najdłużej.

Dzisiaj odpowiem wam na wasze pytania, które zadawaliście mi w następnej notce.A więc zaczynamy :)

   Skąd pomysł na bloga?
     Pomysł na bloga właściwie wziął się z tego, że odkąd dostałam lustrzankę zaczęłam robić mnóstwo zdjęć, które zalegały w folderach i uznałam, że to nie ma sensu, więc założyłam bloga :)

Kim byś chciała być( jako osoba, np Miley Cyrus)?
 Jeśli chodzi o gwiazdę to sama nw, chyba nikim, ale jeśli do tych osób można zaliczyć Lucy to na pewno chciałabym być nią :)
   
 O której idziesz spać, a o której wstajesz?
Chodzę spać o 23:30, a wstaję no to tak jak mam szkołę, czyli o 7:00, a jak mam wolne to ok. 

Od kiedy masz lustrzankę?
od Świąt Wielkanocnych, czyli za niedługo będzie rok

Sama na nią uzbierałaś czy to jest wasza" rodzinna"? ;)
dostałam na święta i jest to moja własna 

 Ulubiony film?
"LOL"

Rock vs. Pop?
Rock

Twój ulubiony blog?
na pewno blog Lucy

Masz chłopaka?
Nope

Prowadzisz zdrowy tryb życia?
bardzo bym chciała, ale niestety nie

Jest jakieś zdjęcie, które zawsze Cię inspiruje/motywuje?
Nie

Co uważasz o "Harrym Potterze"? 
nie przepadam za tym filmem 


Masz jakieś zwierzątko?
tak psa - Snupcia

Plany na przyszłość?
jeszcze nie mam 


Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
  chyba jak zaprzyjaźniłam się z Oliwką

Masz rodzeństwo?
 niestety nie

Masz swój pokój?
Tak 
No to chyba wszytko.Miłego tygodnia wam życzę :)
 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Mamy wiele wspólnego ;d np. ulubiony film, rodzaj muzyki, też nie mam chłopaka, nie prowadzę zbyt zdrowego trybu życia, też mam psa, jeszcze nie mam planów na przyszłość i to, że mam swój pokój ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi...też mam psa <3

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię LOL'a ;) Dzięki, ze odpowiedziałaś na moje pytania ;D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubie Lol i naj. bloga Lucy <33
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi :) Też lubię "LOL"
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam film ,,LOL''. Ja tez chciałabym prowadzić zdrowy tryb życia ale .. ale nie umiem xd

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny blog i ty też jesteś przecudna obserwuje i liczę na to samo z twojej strony <3 LOL to jeden z moich ulubionych filmów
    http://jula-julian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznaś jest !
    Też chcę lustrzankę <3 tzn mam ale ona ma 10 lat i jest sprowadzana z Kanady i wgl xd
    Rock <3
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe