Pytania

1/25/2014

Hej kochani
Dzisiaj pobiłam sam siebie, bo niema to jak wstać o 14 :)A miałam tyle planów na dzisiaj, chciałam zrobić mnóstwo zdjęć, ale właśnie z powodu tego, że wstałam o tej 14 to właściwie miałam tylko 2 godziny na zdjęcia , bo o 16 już było ciemno.A zanim ja się ubrałam, zjadłam itd to była już 15:30 i było już tak ponuro, więc uznałam, że nie ma sensu już robić zdjęć.

 Tak jak mówi tytuł notki zadajecie mi pytania ,a ja w następnym poście na nie odpowiem, więc pytajcie o wszystko co chcielibyście się o mnie się dowiedzieć.

 Zdjęcia miały się pojawić wczoraj, ale nie było sensu ich dodawać o 1:00 w nocy, więc dodaje je teraz :)
 Widać, że rodzina :)
bluzka:  H&M

Pytajcie, pytajcie

You Might Also Like

13 komentarze

  1. brat ?
    sliczna ta koszulka <3
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd pomysł na bloga?
    Kim byc chciała być( jako osoba, np Miley Cyrus)?
    O któej idziesz spać, a o któej wstajesz?
    Od kiedy masz lustrzankę?
    Sama na nią uzbierałaś czy to jest wasza" rodzinna"? ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój ulubiony blog?
    Masz chłopaka?
    Prowadzisz zdrowy tryb życia?
    Jest jakieś zdjęcie, które zawsze Cię inspiruje/motywuje?
    Co uważasz o "Harrym Potterze"?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post !


    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ;D
    1.Masz jakieś zwierzątko?
    2.Plany na przyszłość?
    3.Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

    in-love-wity-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/2014/01/luzny-dzien.html poklikałabyś w linki w tym poście czy weszła w baner sheinside? byłabym bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ! Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam na konkurs do wygrania 72$ do wykorzystania w oasap.com ! :>
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2014/01/competition-hello-450-followers.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rodzeństwo?Jeśli tak to częśsto sie kłócicie?
    Masz swój pokój?Czemu założyłaś bloga?

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe