Welcome new year

1/02/2014

Hej
Szczerze mówiąc nw od czego zacząć.Wolne dni lecą mi coraz szybciej ,pamiętam jeszcze jak  20 się cieszyłam ,że mamy wolne ,a to już się kończy.Tak naprawdę jakoś nie odczułam tych 3 tygodni wolnego. :)Jeśli chodzi o postanowienia noworoczne to mam ich troszkę:
 chciałabym poprawić swoje oceny
 chociaż trochę zmienić swoje zachowanie
 bardziej zadbać o bloga
 ♥ograniczyć słodycze
A teraz kilka zdjęć z sylwestra :)

A wam jak minął sylwester?


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Fajnie byłaś ubrana w sylwestra Zapraszam do mnie
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ferie się jeszcze nie kończą, wracam do szkoły dopiero we środę :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki żebyś wytrwała w swoich postanowieniach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę ograniczyć słodycze ;) Łądne zdjęcia ♥

    | niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog do czytania, życzę sukcesów w blogowaniu w roku 2014!!! <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sylwester spędziłam z przyjaciółką ;D

    brawn-and-blond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia!
    ula-ulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzonka! :)
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Sylwek niesamowity ♥

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. po zdjęciach widzę, że sylwester był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie piszesz, wszystko jest spójne i dobrze się czyta. Widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę, z chęcią będę tu zaglądać. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny wystrój bloga :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie bardzo wypoczęłam przez te wolne :3.Postanowienia świetne ,i życzę abyś je sumiennie realizowała ^^.Ja raczej nie mam żadnych ,jedynie jakieś pare celi ktore chciałabym osiągnąć! :)

    Jeśli miałabyś ochotę zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na DESING BLOGA! Szczegóły u mnie ,zapraszam ^^
    http://dont-benormal.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-wyglad-bloga.html#comment-form
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe