Pastelowo

1/12/2014

Hej wszystkim
Szczerze mówiąc wstałam dzisiaj dosyć wcześnie, jak na mnie w wolny dzień -czyli o 9 rano ,ale niestety dopiero teraz miałam czas aby dodać notkę i ogl wejść na komputer.Wstałam tak wcześnie , ponieważ mój kochany psiak mnie obudził, a ja nie potrafię po przebudzeniu jeszcze raz zasnąć,no ale ok.

Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę z powodu, że zostało nam jeszcze tylko 5 dni chodzenia do szkoły, a potem mamy już ferie.Tylko problem w tym ,że w pierwszym tygodniu ferii jadę na narty i jeśli nie będzie śniegu to co mi z tych nart, więc mam nadzieję, że do tego czasu spadnie śnieg lub będzie ujemna temperatura, aby można było przynajmniej sztucznie naśnieżyć stok.  






You Might Also Like

27 komentarze

  1. Mam ferie wtedy co Ty. :D Również mam wielką nadzieję, że w tym czasie spadnie śnieg. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *,* oo, to szybko masz ferie, ja mam dopiero od 17 lutego ;d Ja wstałam dzisiaj po 6 rano, bo szłam zbierać na WOŚP, a teraz nie mam już siły na nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie zaczynają się za 3 tygodnie <3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tak samo zostało 5 dni. Ten tydzień będzie baaardzo pracowity. Muszę poprawić oceny za wszelką cenę :) Zapraszam do skomentowania mojego najnowszego postu, szczególnie jeśli kochasz zwierzęta http://aleeex-aleex-alex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam jesszcze 5 dni chodzenia do szkoly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog, miło się Ciebie czyta ! :))
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz w komentarzu. :))

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz spodnie i sweterek :) Ja mam ferie dopiero 15 lutego ;c Ale za to każdy już skończy swoje ferie, a ja dopiero je rozpocznę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam od 3 lutego :((
    śliczne foteczki :D
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś! :)
    Ja ferie mam 17 lutego.

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz to daj mi znać w komentarzu żebym mogła się odwdzięczyć, jeśli nie to zignoruj tą propozycje. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz rewelacyjnie:)

    Może obserwujemy? :) i oczywiście ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju jaka ładna jesteś <3 Obserwuję
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wtałam o 1.30 haha. Cudne zdjęcia ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę u mnie ferie zaczynają się dopiero 17 lutego :(
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ferie za 5 dni :3
    Świetny kolor spodni masz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne delikatne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuuu zakochałam się w tym zdjęciu róży!!!

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez mam ferie za 5 dni i nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci tych ferii ! Ja mam dopiero 17 lutego. ;((
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie dzisiaj padał śnieg ale nie trwało to zbyt długo :(

    +zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wykonane zdjęcia! :)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam tak jak Ty :) .
    ale ładny ubiór!:P
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne spodnie, gdzie kupiłaś? :)
    ula-ulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥