Hello February

2/01/2014

Hej kotki
Dosyć długo nie pisałam, ponieważ właśnie teraz wróciłam z ferii, które spędziłam w Zębie,a tam nie było dostępu do internetu .Wynagrodzę wam to i postaram się teraz dodawać częściej notki.
Pewnie jak już zauważyliście mamy luty, a to oznacza, że kończą mi się ferie.Właściwie jestem z nich zadowolona, ponieważ to co sobie zaplanowałam to też zrobiłam. Pewnie ci co teraz zaczęli się cieszą, ale ja jutro mam ostatni dzień wolnego, który muszę spędzić przy książkach, więc nie cieszę się aż tak bardzo, a właściwie to wcale :(

No a więc na dzisiaj mam dla was zdjęcia, które zrobiłam podczas pobytu w Zębie :)

A wy jak spędziliście lub zamierzacie spędzić ferie ?

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ja w domciu byłam :) świetne zdjęcia:*
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia *.* Ja ferie mam dopiero za dwa tygodnie i zamierzam wyjechać na kilka dni na wieś, odpocząć od tego codziennego hałasu, a resztę ferii spędzę ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Talent to mało powiedziane! :***

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie zdjęcie jest takie przepiękne że mogę patrzeć i patrzeć a mi się nie znudzi ♥ naprawdę masz wielki talent.

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ;3 kiedyś też byłam w Zębie, to na prawdę przepiękna miejscowość <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie =choroba.Fajne zdjęcia :)
    http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ferie zaczynam dopiero 17 lutego,wiec muszę czekać!
    świetne zdjecia!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Byłam parę lat temu w Zębie ;)
    Też mam koniec ferii niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie gór i wschpdu/zachodu słońca! Zakochałam się w nim :)

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥