It's fine

2/05/2014

Leże sobie właśnie pod kołderką i właściwie nic innego nie robię. Po tych feriach tak się rozleniwiłam, chociaż co ja gadam zawsze byłam leniwa. Tak naprawdę teraz powinnam się uczyć, ale jak to ja nie potrafię się skupić na nauce i wolę pisać tą oto notkę. Jejku jak ja nie lubię się uczyć i ogólnie nie lubię niczego co jest związane ze szkołą. Dopiero co przyszłam do szkoły, a ja już jestem nią zmęczona i myślami jestem na wakacjach. No tak to cała ja, hahaha :)
No dobra misiaczki muszę się w końcu zaraz wziąć za tą naukę, bo jutro mamy test z chemii.Tak właśnie chemia to najlepsze co może być,jasne kogo ja oszukuję nie cierpię jej.

No to oby do wakacji :)





You Might Also Like

19 komentarze

  1. Dopiero ferie były, jeszcze nie czas myśleć o wakacjach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za zbieg okoliczności, też mam jutro test z chemia i kompletnie nic nie umiem! No ale po co się uczyć skoro można siedzieć na blogu! Matko, mam na prawdę dość tej szkoły! Na szczęście za tydzień i trochę zaczynam ferie! Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już chcę wakacji!!! Mam nadzieję, że jakoś dotrwam do nich
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście dopiero zaczęłam ferie ;-)
    Super zdjęcia, czapka świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie...i śliczne zdjęcia serio<3

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ferie ! :) trzymaj się! ja też chce wakacjie,, to słońce i zero nauki !
    śliczne zdjęcia !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę się już doczekać wakacji! Albo chociaż wiosny żeby zrzucić z siebie tę czapki i kurtki ♥

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na teście z chemii :)

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś śliczna! :D tez chce lato i ciepełko! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz jestem na tym blogu i bardzo mi się podoba... Do tego blogowiczka która ma tego bloga jest moją imienniczką :)
    POZDRAWIAM CIĘ ANIU !
    Mi ferie też się skończyły :-(

    ann-anuula-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :)
    mi feri sie skonczyly :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia *.* A czapka cudna :D

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dokładnie,oby do WAKACJI ;d śliczne zdjęcia ;3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też z niecierpliwością czekam do wakacji! mam nadzieje że ten czas zleci szybko :)


    http://ourdiaryjanv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze mam ferie, ale jestem tak bardzo leniwa jak mam isc do szkoły. Tez tak bardzo chce wakacje...
    Może wpadniesz?
    http://tyna-tynuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe