Photos

2/17/2014

Dzisiaj szkoła minęła mi naprawdę bardzo szybko. Może dlatego, że skończyliśmy o 14.00, a normalnie kończymy o 15.20, więc po przyjściu do domu od razu wzięłam aparat i statyw z domu i wyszłam na dwór. Niestety nie zrobiłam za dużo zdjęć, bo byłam już okropnie głodna i musiałam wracać do domu coś zjeść, a potem już było tak szaro i ponuro.
Przez ten tydzień wydaje mi się, że rzadko będą notki, ponieważ mamy nawał nauki, a na dodatek ciągle nam dokładają kartkówek, więc nawet nie mam czasu zrobić zdjęć :(

Znalazłam jakiegoś kotka na ogrodzie :*

Czy wy też macie tyle nauki ?

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Wydawało mi się ze na pierwszym zdj pomalowalas wlosyy ;))
    ahahahahahhah <3
    boze wez zbrzydnij ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ja aktualnie mam ferie także..:D

    sweeet-and-bitter.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje zdjęcia :))


    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam mase ;x uroki liceum :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pomimo tego ze mam ferie mam zapowiedziane kartkówki już na cały tydzien...:(
    Pozdrawiam!

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ferie :)
    Jakie śliczne zdjęcia! TALENT
    ___________________________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia! Ja naszczęście mam ferie xD

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia !
    dziękuje za komentarz , obserwuje i byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ferie, ale wolę nie myśleć co będzie jak się skończą :/ Robisz ślicznee zdjęcia, naprawdę :* Obserwuję i czekam na więcej zdjęć, haha^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki uroczy kotek, skąd on się znalazł w Twoim ogródku, haha? :) Ja też mam tyle nauki, lepiej nawet o tym nie mówic...
    ____________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie nauki na szczęście nie mam, ponieważ zaczęłam ferie. Pewnie gdy wrócę do szkoły to się z tym wszystkim nie pozbieram. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia i wogule świetny post :] Zapraszam do mnie :) Jak ci sie spodoba, to zaobserwuj a ja na pewno sie odwdzięcze :)

    tagjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kotekk <3 ja narazie mam wolne od nauki, feriee <3 :3

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam teraz ferie :)
    Został mi tylko tydzień :(

    Pozdrowienia!

    liveofmatylda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe