Życie

2/20/2014


Czy wy też czasem siedzicie sobie przed tym monitorem i wpatrujecie się w niego i czekacie, aż was w końcu oświeci ?Właśnie teraz tak mam.
Właśnie zdałam sobie sprawę, że chyba tylko ja mam takiego pecha i nie umiem się niczego nauczyć. Siedzę 5h z głową w książce i nadal nic, po prostu pustka, a inne osoby uczą się 20 min i co, dostają 5. No cóż najwyraźniej nie wchodzi mi ta nauka do głowy, takie życie.

z serii niezbyt udane :*


Ale najważniejsze jest to, że jutro już piątek :*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. ja mam tak samo uczę się z rzy godziny dostaje 3 a inni uczą sie przed lekcją i dostają 5 :D
    Fatalna sprawa...<3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz, że nie tylko ty! Mogę siedzieć cały dzień przed książką, a i tak nic nie zrozumiem :(

    sweeet-and-bitter.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w uczeniu się:)
    _______________________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh... też mam ,że uczę się po 5 godzin ,a potem i tak nic z tego nie wychodzi. Ostatnio przestałam się tym przejmować i uczę się po 1h - od razu same piątki xD.
    Śliczna jesteś! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. te zdjecia wygladaja jak z jakiegos filmu. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jak ty ! Siedzę pół dnia z książkami, a i tak dostaje co najwyżej 3, a ktoś uczy się pół godziny i dostaje 5 ;c Na szczęście teraz mam ferie i mogę trochę odpocząć od nauki ;) Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne oczka *,*

    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wychodzisz na zdjęciach :D
    *MÓJ BLOG*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam też takie dni, kiedy siedzę i nie wiem co ze sobą zrobić, np, dzisiaj haha taki życiowy nieogar xD

    cudny blog! obserwuję ;* :D

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe