Black & Red & White

3/03/2014

Hej kochani

Trochę mnie tutaj nie było, za co was bardzo przepraszam, ale było to spowodowane brakiem czasu, a na dodatek musiał wykonać wygląd bloga dla pewnej dziewczyny.Dla niektórych tydzień bez notki, to prawie nic, ale ja jestem "uzależniona" od bloga i ten cały tydzień był dla mnie po prostu męczarnia. Na całe szczęście ten czas nie poszedł na marne, ponieważ dużo myślałam nad postami, a za niedługo powinien się pojawić jakiś mały konkursik, co wy na to ? :)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetna koszula. ;) Czekam na konkurs. ^^


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. AAaa konkurs <3
    moze cos wreszcie wygramm ;/// XD
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja, ale śliczne zdjęcia, a koszula genialna *,* Mogłabyś zorganizować konkurs ;)

    http://agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia koszula genialna !

    Buziaki:*

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaakie cudowne zdjęcia! Bardzo mi się pododbają, od razu poprawiają humor i aż bije od nich pozytywną energią:D
    Pozdrawiam!

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah mam tak samo jak nie piszę tydzień.. tragedia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cukierkowo ^^ fajna koszula ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia, nie mogę się doczekac konkursu :)

    ♥ bekiandbeki.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! też ostatnio nie mam czasu ;c
    czekam na konkurs! :D

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne fotki :)
    masz śliczną koszulę
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe