Jutro piątek...

3/20/2014

Dla mnie i dla całej mojej szkoły rozpoczął się właśnie weekend, ponieważ jutro idziemy do kina na "Kamienie na szaniec" i nie mamy lekcji. Film chyba do mnie nie przemawia, bo nie przepadam za takimi filmami, ale zawsze to lepsze niż fizyka, matematyka czy historia, prawda ? 
Ten weekend zapowiada się naprawdę bardzo pracowity, bo w przyszłym tygodniu mam chyba 4 lub 5 sprawdziany (w tym poprawy). No ale znając mnie, będę się uczyć na ostatnią chwilę.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)
    My mamy jutro lekcje ;_;

    Obserwuję i zapraszam do siebie, może Ci się spodoba http://maltessers.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! :c też bym chciała, żeby mnie lekcje ominęły.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast z chęcią poszłabym na ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro w końcu piątek i kalendarzowa wiosna *o* śliczne zdjęcia, a bluzeczka cudna ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam z klasą iść na "Kamienie na szaniec", ale nasza wychowawczyni zrezygnowała ;///
    piękne zdjęcia! <3 <3 <3

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie napisz relację z wypadu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo bardzo bym chciała iść na to do.kina ! Konieczne musisz napisać o tym na blogu <3
    Śliczne zdjęcia !!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzia...jak i jej posiadaczka^^

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam pełno sprawdzianów :/ Masakra normalnie :( Śliczna bluzeczka *O*

    http://carlyyy-m.blogspot.com/-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację wole iść na jakiś film niż siedzieć na lekcjach^^
    Śliczne zdjęcia:*

    http://cherryx-fresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna bluzka ;o Jeżeli mogłabyś odpowiedzieć, gdzie kupiłaś? ;-)
    Ogólnie jesteś śliczna i masz piękne włosy, zazdroszczę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ale śliczna jesteś *_* i świetne zdjęcia :) chętnie bym zaobserwowała, ale niestety coś się popsuło i nie mogę na żadnym blogu :(
    Ja również zawsze wszystko zostawiam na ostatnia chwilę no i niestety później tego żałuję...

    takjestemania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdj :)
    A film, choć nie widziałam myśle że warty obejrzenia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥