Moje Ulubione Blogi

4/11/2014

Znowu mamy weekend, czyli czas wolny, ale bardziej się skupiam na tym że zostało nam jeszcze 3 dni szkoły, a potem znowu mamy przerwę, tym razem świąteczną. Ja kocham te dni w których nie muszę się uczyć niczego, gdy budzę się rano pełna energii i z pozytywnym nastawieniem do życia. Nie muszę się wtedy niczym przejmować.
Na dzisiaj przygotowałam moich 5 ulubionych blogów :)

PASTELOWE LOVE


 Julia to dziewczyna, która ma niezwykły talent do fotografii i gotowania. Jest prześliczna i mądra. Na jej blogu znajdziecie różnego typu przepisy, outfity, jasne i przejrzyste zdjęcia i oczywiście ciekawe posty.


LUCY

 

Jest to14-letnia dziewczyna o imieniu Łucja, mieszkająca w Norwegii. Interesuje się fotografią, modą i dekorowaniem wnętrz.


BINKA



Binka czyli Sabina to 15-letnia dziewczyna której pasją jest fotografia. Lubi prowadzić zdrowy tryb życia.
  Zdjęcia są jasne i przejrzyste. Po za tym pisze bardzo ciekawe posty.



MILKY 



Jest to czternastoletnia dziewczyna o imieniu Dorota. Mieszka w Polsce i kocha koty. Jej blog jest bardzo ciekawy, zawiera jasne zdjęcia i świetne posty.


 CHESIRE-BLOG



Sara to 14-latka interesująca się fotografią, modelingiem, zwierzętami, muzyką i modą.
Zdjęcia na jej blogu są przejrzyste i jasne. Po za tym pisze bardzo ciekawe posty.


A wy macie swoje ulubione blogi ? 
Jak tak to podajcie :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja bym jeszcze dodała koniecznie Agatę Szczurek ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję (:

    PS nie wyświetlają się niektóre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale chyba już jest ok :)

      Usuń
    2. Tak, już się wyświetlają (:

      Usuń
  3. Ojej, dziękuję, bardzo mi miło! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach Binka,uwielbiam ją.
    I Sara też jest świetna <3
    Zapraszam http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastelowe Love i Lucy < 33
    Wchodzę na te blogi codziennie ^^
    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Także uwielbiam te blogerki!


    Obserwuję! :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je lubię ;3

    maltessers.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JA nie mam swoich ulubionych blogów, ale te też bardzo lubię ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. znam niektóre blogerki :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wszystkie te blogerki, które wymieniłaś! :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe