Poniedziałkowy OOTD

5/26/2014

Witam was w drugiej notce po mojej małej przerwie


Powiem wam szczerze, że bardzo trudno mi pisać teraz notki, chyba dlatego, że dawno tego nie robiłam, zresztą sama nie wiem. Odzwyczaiłam się po prostu od pisania postów, trzeba będzie to nadrobić, więc posty powinny się teraz pojawiać co 2-3 dni.
Weekend minął mi naprawdę bardzo szybko, ale to właściwie dobrze, bo coraz bliżej nasze upragnione WAKACJE ! W wakacje postaram się wam nadrobić czas i chciałabym, żeby notki były codziennie, ale nie wiem czy mi się to uda, bo sami wiecie jak to jest w wakacje - koleżanki/koledzy, wyjazdy i oczywiście czas wolny.
Dobra na dzisiaj mam dla was OOTD, który miałam na sobie, ale oczywiście nie w szkole, ponieważ moi kochani rodzice by mnie w takim stroju nie wypuścili do szkoły, właściwie to im się nie dziwie :)
Sweterek- lump Naszyjnik- PINKO Spodenki- Telly Weijl


Macie już plany na wakacje ?

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetny outfit, hah moi rodzice pewnie też by w nim do szkoły na wypuścili , ale mi się on bardzo podoba.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie fajny outfit wlasnie do szkoły :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Również liczę na to, że w wakacje znajdę więcej czasu na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super outfit :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super outfit! Naszyjnik jest świetny, muszę sobie kupić taki albo podobny :))

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś przecudowna. ♥
    clarrieandcarrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Walić plany,najlepsze są spontany :D
    Śliczna jesteś.

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe