Powracam

5/23/2014

Tak 22:00 to idealna godzina na pisanie posta na blogu !
Jejku nawet nie wiecie jak bardzo tęskniłam za wami i mam nadzieję, że wy również (Ania za tobą nikt nie tęskni :c ). Pierwszy tydzień był chyba najgorszy, ponieważ nie potrafiłam wytrzymać bez zdjęć i dodawania postów i tak jak myślałam, że będzie mi łatwiej, gdy zawieszę bloga to powiedziałabym, że było wręcz jeszcze gorzej, bo cały czas myślałam jedynie o tym czy odwiesić bloga wcześniej itd. ,ale wiedziałam, że mogę to dopiero zrobić jak już będzie wszystko ok. z ocenami, bo to właśnie z powodu nich musiałam was na miesiąc opuścić. Na całe szczęście już mniej, więcej oceny są poprawione, więc postanowiłam odwiesić bloga, a poza tym już nie mogłam się doczekać kiedy napisze jakiegokolwiek posta.
Tak więc jestem i właściwie przez ten miesiąc nic się nie zmieniło, ale dużo myślałam o postach na blogu i mam pare pomysłów, ale oczywiście jeśli macie jakiś pomysł na notkę i chcielibyście ją zobaczyć na moim blogu to piszcie w komentarzach lub na "Pomysły", ja chętnie przeczytam wasze propozycje.
 Na koniec chciałabym was zaprosić na mojego nowego bloga, który prowadzę od niedawna z moją przyjaciółką - KLIK KLIK KLIK.

*za błędy ortograficzne bardzo was przepraszam

A co u was ?


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Powodzenia w kontynuowaniu prowadzenia bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi Cię brakowało, czekam na kolejne posty! :* Śliczna <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszę się, że wróciłaś <3 Powodzenia w dalszym blogowaniu śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze , że już jesteś brakowało nam cię.
    Śliczne zdjęcie,
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że jesteś! :)


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że wróciłaś :) Zazdroszczę tych popoprawianych ocen, niestety wszystko wciąż przede mną, a czasu coraz mniej :(
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja też mam jeszcze dużo do poprawienia, więc niema czego zazdrościć :)

      Usuń
  7. Fajnie , ze wróciłaś :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie, a ja zrobię to samo ;* http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/perfect.html zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za tobą bardzo tęskniłam <3

    Buźki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super że jesteś ;)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku jaka ty śliczna jesteś ♥ piękne zdjęcie ♥
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    FLEMOUR
    jeśli możesz byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do sukienki, na pewno się jakoś odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥