Kilka zdjęć. ...

6/01/2014

Hej kochani
Wiem, że znowu "olałam" bloga i nie dodawał żadnej notki przez tydzień, ale jakoś nie mam weny do pisania postów. Uwierzcie przymierzam się do napisania tego posta już 5 dni, ale po prostu mi nie wychodzi. Mam nadzieję, że przynajmniej teraz mi się uda.
Kolejny tydzień nam minął, a co za tym idzie - coraz bliżej wakacje. Powiem wam szczerze, że już mam dość tej szkoły , chce w końcu od niej odpocząć (no ale chyba jak każdy)
No to tak wiem, że tytuł jest bardzo ambitny i w ogóle,  ale na nic innego nie wpadłam. No to tyle. Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć !







Tak moje piękne uszy :c


I co sądzicie o zdjęciach ?
I na koniec wszystkiego najlepszego dzieci !





You Might Also Like

15 komentarze

  1. Zdjęcia są bardzo dobrze wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia, oddaj oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjecia <3
    jaki masz obiektyw ?

    Zapraszam na ulubieńców ♥
    http://nobody-noobody.blogspot.com/2014/06/ulubiency-miesiaca-maj-2014.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taki podstawowy co dostałam do aparatu :) ale mam zamiar kupić sobie nowy :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Masz cudowne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że nie piszesz kogo to był pomysł na tego posta.............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę kochana Juleczko :* Dla cb wszystko !

      Usuń
  6. cudne zdjęcia :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :)
    Ale Ty masz ładną, czystą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku śliczne zdjęcia:) Nie martw się, też czasem nie mam pomysłów na posty. Tylko przypadkiem nie rezygnuj z bloga i pisz! Bo kocham twoje posty, serio:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥