Koniec !

6/14/2014

Ten tydzień minął mi ciężko, ale co najważniejsze wszystko to co miałam poprawić, poprawiłam. A więc ocenki wystawione. Czy będzie pasek? Niestety nie, ale mam nadzieję, że za rok się uda. Tak więc oficjalnie ogłaszam, że właśnie rozpoczęły się dla mnie WAKACJE.
Teraz za bardzo nie mam czasu pisać, ponieważ muszę się pakować, a jak na razie mi to nie idzie zbyt dobrze, bo przecięłam sobie dłoń (ale to już dłuższa historia) i nic nie mogę nią robić. Więcej zdjęć zobaczycie po przyjeździe z Londynu.


A jak u Was z ocenami ?

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja mam wystawione oceny i jestem nich zadowolona..
    Śliczne zdjęcia.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już wystawione oceny :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również już wystawione oceny, na szczęście będzie pasek, bo jest mi bardzo potrzebny, by dostać się do liceum :)
    Miłego pobytu w Londynie! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje rozpoczną się dopiero we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już też spokój, wszystko zaliczone :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pasek miałam w gimnazjum, niestety w liceum bardzo dużo wymagają i jest ciężko, więc aż tak wysokich ocen też nie ma :) ale cieszę się że już koniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz mam oceny wystawione i tez mam wakacje juz :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam już oceny wystawione, ale do szkoły chodzę do końca haha


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego wyjazdu, a dłoń niech zdrowieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, mi się udało, i mam średnią 5.2 więc się cieszę, musiałam się postarać w szóstej klasie....
    udanej wycieczki i powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wyjazdu do Londynu *.* U mnie z ocenami jest raczej dobrze, jestem z nich zadowolona i pasek będzie ;)
    Ślicznie wyglądasz :3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie z ocenami dość kiepsko, same 3 na koniec :((
    Kurde, wiesz jaki ci zazdroszczę? Też bym chciała do Londynu! Zabierz mnie ze sobą! :))

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. średnia 5.3 :) Zapraszam na mój blog http://karowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie niestety oceny poszły w dół, z czego nie jestem dumna ;c
    zazdroszczę wyjazdu do Londynu :P

    http://intisar-intiisar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zdecydowanie mogłoby być lepiej. Świetne zdjęcia!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe