Londyńskie zdobycze !

6/25/2014

Rok szkolny zleciał mi naprawdę bardzo szybko, powiedziałabym wręcz, że za szybko. Czy się cieszę ? Oczywiście, że się cieszę z powodu nadchodzących wakacji, ale boje się tego co będzie we wrześniu. Trzecia klasa gimnazjum - więcej stresu, więcej nauki, mniej czasu wolnego. Boże, ja nie chce ....
Szczerze mówiąc nie czuję się na 3 klasę gimnazjum, a raczej na 5 klasę podstawówki. Oj jak ja bym chciała być teraz w podstawówce, a nie męczyć się z tymi egzaminami... Powiem wam szczerze, że tak bardzo się denerwuję tymi egzaminami w przyszłym roku, że przeszło mi nawet przez głowę, żeby się uczyć w wakacje. Już na samom myśl o egzaminach robi mi się niedobrze.
No dobra na dzisiaj mam dla was zdjęcia jak to nazwałam w poprzedniej notce "londyńskie zdobycze".


 Ten plecak chyba podoba mi się najbardziej. Ja ogólnie uwielbiam rzeczy takie delikatne, a te stokrotki są jak dla mnie prześliczne. Tylko ma on jedno wadę, w dotyku jest jak ścierka, tzn. jest bardzo cieniutki i raczej za wiele do niego nie włożę.
Ten plecak mi się troszkę mniej podoba, ale mimo to uważam, że jest on prześliczny. Takiego typu plecaki można często spotkać i wcale nie musiałam jechać do Londynu by go kupić, ale był on tam za całkiem dobrą cenę, więc pomyślałam "dlaczego nie?"
 
Jeden z tych balsamów dałam mojej przyjaciółce (pzdr Wikuś :*) a dokładnie to wiśniowy. Dla siebie zostawiłam truskawkowy i waniliowy, chociaż prawdę mówiąc bardziej korzystam z truskawkowego, ponieważ waniliowych mam chyba z 5 w domu.
 Ten piórnik jest najpiękniejszym jakim widziałam w życiu, a ja naprawdę nie znoszę kupować piórniki, bo żaden, ale to żaden mi nie pasuje .... tak wiem jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o piórniki, więc jak go zobaczyłam to od razu wiedziałam, że muszę go mieć.
 Nie wiem czy wiecie, ale ja najbardziej na świecie (z jedzeni) kocham fast foody. I właśnie dlatego też kupił tą oto właśnie torbę. Przypuszczam, że gdyby nie było na niej tych hamburgerów, frytek itd. to nie kupiłabym jej, bo to właściwie zwykła szmaciana torba i tyle, nic specjalnego.

Masło do ciała i żel pod prysznic są o zapachu papai i pachną naprawdę cudownie. Ja kocham tego typu zapachy.


A wy co ostatnio sobie kupiliście ?

You Might Also Like

14 komentarze

  1. 3 klasa nie jest taka straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj będę szła do 1 klasy gimnazjum i nie wiem czy dostanę się do wymarzonego .... :(
    w sumie nie kupiłam jeszcze nic takiego wartego uwagi ale chciałabym kupić sowie jakiś róż do policzków, taki który by mi nie zrobił wielkiej krzywdy na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobycze, widzę że niektóre z Primarka :> Przez jakiś czas nawet udało mi się w Anglii mieszkać ;> Ja kupiłam za dużo, żeby tu wypisać, ale m.in.: bluzkę, buty, kurtkę już na jesień (wyprzedaże), torbę...
    Pozdrawiam,
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwszy plecak i piórnik <3 Ja też stresuję się przed 3 klasą gimnazjum, ale staram się o tym dużo nie myśleć, bo w końcu wakacje nadchodzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy plecak jest świetny! a te balsamy do ust wyglądają pięknie! :D

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się tak! Do egzaminów jeszcze daleko i nie musisz na razie się tym martwić! :)
    Cudowne rzeczy, oba plecaki bardzo mi się podobają, a te balsamy do ust mają cudowne pudełeczka :)
    Ja kupiłam jedynie buty, ale na szczęście nie potrzebuję nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy, ten plecak pierwszy jest genialny! :D
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/
    Kliknij u mnie w baner jak możesz! :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejciu, prześliczne są te plecaki zakochałam się. Wakacje oficjalnie rozpoczęte z jednej strony na reszcie wolne, ale z drugiej będzie mi brakować tych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdobycze *.*
    zazdroszcze.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy plecak super ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne rzeczy. Piórnik jest mega :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne rzeczy! Zazdro! :))

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny ten pierwszy plecak!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne te torby z hamburgerami i frytkami <3
    Zapraszam do mnie i obserwuję ;)
    http://blairdelancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥