Ostatnie poprawy....

6/08/2014

Czy tylko mi tak szybko minął ten rok szkolny ? Przecież jeszcze tak niedawno był wrzesień i pierwsze dni szkoły, a tu już ostatnie 5 dni, przed wystawieniem ocen. Tak naprawdę dla mnie to ostatnie dni szkoły, ponieważ już w tą Niedzielę jadę do Londynu ze szkołą, już nie mogę się doczekać tego wyjazdu. Mimo , że jest już prawie koniec roku to nie cieszę się tak bardzo bo moje najbliższe dni to same poprawy( no tak jak się nie uczyło cały rok to się potem męczy człowiek).

 No dobra ja wracam do nauki, a Was zostawiam ze zdjęciami z Lachowic :)





A jak tam u Was z ocenami ?
Już wszystko poprawione ?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. U mnie już dzisiaj dostajemy kartki z ocenami ^^
    Ja jadę do Czech 11.06.14 : D Ale u Cb i tak lepiej ; 3
    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w czwartek mam koninec roku bo mieszkam grecij
    Ładne spodenki
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tylko ten tydzień i już robie sobie wolne.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już wszystko poprawione :> Już żadnych sprawdzianów nie ma....luzzik w szkole :D
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wycieczka do Londynu, jak cudownie <3 Mi też ten rok szkolny zleciał bardzo szybko ;d

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie trochę odpuściłam, będzie co będzie, bez naciągania i poprawiania ;)
    Bardzo bym chciała teraz być w Londynie ;)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe