Co sprawia, że jestem szczęśliwa

7/23/2014

 Hej 


Uwierzycie, że prawie miesiąc wakacji mamy już za sobą, ale szczerze mówiąc już mi brakuje tej szkoły, ludzi i .... nauki. Hahaha to dziwne, nastolatka, której brakuje nauki, ale taka prawda. Zawsze w wakacje mówię, że mi  jej brakuje i że w tym roku to się za to wezmę i tak jest, przez pierwszy miesiąc lub dwa. Koleżanek, chyba mi brakuje najbardziej, bo akurat w te wakacje wyszło tak, że się mijamy i nie da rady się spotkać, ale z drugiej strony naprawdę bardzo się cieszę, że nie widuje niektórych osób.
Wakacje jak na razie uważam za udane, ponieważ wszystko idzie po mojej myśli, a na dodatek stałam się bardziej pewna siebie i właściwie nie wiem od czego i dlaczego, ale bardzo się z tego powodu cieszę.
Jak już pewnie zauważyliście zmieniłam kolor końcówek na blond, ogólnie miało być to takie "ombre", ale nie wiem czy mogę to tak nazwać, więc....
No to tak na dzisiaj mam dla Was taką troszkę inna notkę niż zwykle, czyli "Co sprawia, że jestem szczęśliwa". Jest to lista rzeczy, które jak sama nazwa tytuł notki mówi, które sprawiają, że jestem szczęśliwa.
* Pomysł na post - Binka-blog, a konkretnie ten oto post - KLIK
Spotkania z przyjaciółmi Robinie zdjęć Wspomnienia Morze Blog Plaża Selfies Wakacje

Długie spanie Proste i długie włosy Rodzina Tumblr Snapchat Czas wolny   Marzenia Owoce
   
Farbowane włosy Niebieskie oczy Kolorowe rzęsy Kolorowe soczewki Kakao

Słodycze Miłe komentarze Obserwatorzy Zdjęcia Rysowanie Słuchanie muzyki Przytulanie się  

Przyjaciele Sny Gorąca czekolada  Przytulanie się  


A co u Was sprawia, że 
jesteście szczęśliwi ?

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Spotkania z przyjaciółmi, pisanie postów oraz czytanie :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tych włosach :) Zdjecia cudowne!
    W sumie prawie wszystko co napisałaś sprawia , że czuję się szczęśliwa :) Ale ja zdecydowanie dokładam do tego Ż E L K I ! <3 i kawę!.

    Nie mogę w to uwierzyć, że już prawie pół wakacji minęło :( Ale mi do szkoły się nie spieszy, bo już widzę naukę do 2 w nocy :(

    http://natalczesss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zmiany. Ślicznie Ci w tych włosach, ale ja wolę Ciebie w kręconych! Haha!
    Mi nie brakuje szkoły. c; Jedyne czego mi brak to przyjaciółki. Wszystkie powyjeżdżały, a ja chwilowo jestem sama. Czekam na spotkanie z nimi, bo już 10 sierpnia jedziemy na obóz. I to on właśnie sprawia, że jestem najbardziej szczęśliwa. Obóz to najlepsze 2 tygodnie w roku! :) Pozdrawiam!
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele rzeczy sprawia , że jestem szczęśliwa :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie włoski wyszły <3
    tez pisałam taki post :)
    http://nobody-noobody.blogspot.com/2014/05/things-that-make-me-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku ślicznie wychodzisz na zdjęciach <3 włoski bardzo ładnie wyszły, naprawdę podoba mi się. co najmniej połowa rzeczy która sprawia że ty jesteś szczęśliwa, również mnie zadowala.

    pozdrawiam :)
    natlok-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto pamietac o takich rzeczach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również te rzeczy sprawiają szczęście.

    <<< MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahahah, w niektórych rzeczach jesteśmy podobne. :)
    ~Obserwuję i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo ładne włoski ! odrobina innego kolorku i wszystko wygląda ciekawiej :)
    mi też powoli brakuje znajomych, zwłaszcza że po wakacjach ich już nie zobaczę, ze względu na szkoły do których idziemy.....

    1. Zakupy, o tak, to sprawia mi mega przyjemność!
    2. Inspirowanie się zdjęciami na blogach takich jak twój i stronach internetowych
    3. Jesienny deszcz !

    zapraszam do mnie!
    http://floralcandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowe rzęsy? o.o

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi tu o kolorowy tusz do rzęs ;)

      Usuń
  12. Mam podobnie :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny blog i post, nie mogę się doczekać kiedy kolejny raz mnie zadziwisz! :) ♥

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (Bardzo proszę o klikanie w linki w najnowszym poście: w zamian obserwuje, komentuję i polecam bloga w następnym poście) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodycze, blog i przyjaciele, z pewnością to :)
    Obs za obs? Odpisz u mnie na blogu :>
    Zapraszam na nowy post: http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodycze, blog, przyjaciele, muzyka na pewno to ;) zapraszam http://liiifelove.blogspot.com/2014/07/prawie-poowa-za-nami.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny blog :) Bardzo mi się tu podoba :)
    Zaobserwowałam - liczę na rewanż :D http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie posty, śliczne zdjęcia i włoski <3

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Na jednym ze zdjęć wyglądasz jak Paris Jackson <3 Piękne *-*

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥