Moja figura

7/17/2014

Hej kochani 

Dzisiejszy post jest trochę inny niż wszystkie.
Gdy wczoraj wieczorem weszłam na swojego bloga i przeczytałam komentarze typu : "Śliczne nogi" , pomyślałam,że jest to całkiem dobry pomysł na notkę. Szczególnie, że nie miałam jakoś bardzo dużo pomysłów, a właściwie to żadnych, a też nie chcę zaniedbywać bloga, szczególnie w wakacje. Na dodatek wiem, że bardzo dużo dziewczyn przywiązuje ogromną wagę do swojej figury. 

No to tak, na początek ważę 43kg przy 164cm wzrostu. Uważam, że nie jest to jakaś idealna waga, bo tak naprawdę  bardzo bym chciała przytyć, ale też nie uważam, żeby była ona jakaś strasznie zła. Jak dla mnie jest taka pół na pół. Za idealną wagę uważam ok. 47-48kg.
W mojej rodzinie wszyscy tyle ważyli, a potem przybierali na wadze z wiekiem, więc myślę, że to właśnie od tego zależy i, że pewnie za niedługo ja też zacznę przybierać na wadze. Tak naprawdę to już zaczęłam, ale mimo to jeszcze trochę mi brakuje do upragnionej wagi.
W całej mojej figurze najbardziej nie lubię moich rąk, ponieważ wyglądają jak takie dwa patyki. Dlatego staram się bardzo rzadko je pokazywać na zdjęciach.
 Z racji tego, że jestem osobą szczupłą, a nawet powiedziałabym chudą to też nie mam, aż tak wyraźnych kobiecych kształtów jak inne dziewczyny w moim wieku. Kiedyś miałam dużo kompleksów dotyczących mojej figury. Dlatego jak były wakacje, to źle się czułam w bikini. Na całe szczęście większość moich kompleksów minęło, z różnych powodów, ale na pewno jednym z nich jest właśnie blog.
Fakt są osoby, które są szczupłe, czy też chude i mają, ale jak to mówi Julka- To są dobre geny ! Najwidoczniej ja ich nie mam.
Najbardziej rozbawia mnie fakt, gdy osoba cały czas mówi, że jest za chuda i chciałaby ważyć powiedzmy 45kg i, gdy już tyle ważny nagle uważa, że wolała tamtą wagę. Tak więc nigdy sobie nie dogodzimy.
Więc podsumowując, jeżeli mamy jakieś kompleksy dotyczące naszej figury, to starajmy się je wymazać, bo zawsze są jakieś plusy i minusy.
 Podobał Wam się post?
A Wy co o tym sądzicie ?

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja mam 161, a ważę 47kg, nie chciałabym schudnąć, ale chciałabym urosnąć :/ Niestety można schudnąć można przytyć, a ze wzrostem nic się nie zrobi :/
    Mam nadzieje, że urosnę :D
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com - mogę prosić o kliknięcia w nowym poście? Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację.. Ja też bardzo chciałabym urosnąć. Mam tylko 155. Mam nadzieję, że jeszcze się doczekam przynajmniej 165. Moja mama mówi, że wszystko jest możliwe, bo jestem dosyć podobna do jednej z moich sióstr, co do różnych spraw z danym wieku. Ona jest już dorosła. Co prawda, najniższa w rodzinie, ale ma chyba ok. 168. Nie będzie źle ;)

      Usuń
  2. Ja czasem mówię sobie, że chciałabym schudnąć, ale prawda jest taka, że akceptuję swoją wagę, nie mam przez to żadnych kompleksów ani nic, więc może kiedyś, gdy poczuję nagłe powołanie do ćwiczeń, zacznę je robić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. hahah Julka nie bądź śmieszna ;)

      Usuń
    2. Mówię tylko jak jest :(

      Usuń
  4. świetny post.
    gdyby sie dało z checią oddałabym Ci pare kilo.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem jakoś super gruba, ale nie moge się zmotywować do działania. Marzy mi się o tyle bardziej umięśniony brzuch niż chudy, ale od czegoś trzeba zacząć. ;* Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam. c;

    http://kitty--kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie to niby kwestia gen,ale jak dla mnie wszyscy powinni ważyć tyle samo XD Bo wtedy nie było by takiej gadki : "O a ona jest chdusza/grubsza ode mnie" Myślę,że to by rozwiązało wszystkie problemy! :D


    wiska-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna, masz super nogi i idealną figurę :)

    Obserwuje :)
    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem o centymetr od ciebie wyższa i ważę o jeden kilogram więcej. :) Powiem Ci, że również chciałabym jeszcze trochę przytyć. Jednak nie przywiązuję do tego dużej wagi. Jestem pewna, że moja waga zwiększy się z wiekiem. Tak samo zresztą jak twoja. ;D Póki co inne dziewczyny mogą Ci zazdrościć! :)
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz ładną figurę :)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna figura :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetna figurę. Przynajmniej mi się bardzo podoba. Zazdroszczę Ci!
    Chciałabym ważyć tyle ile ty i dążę do tego.:). Mi koleżanki zazdroszczą figury, ale ja uważam, że jest okropna i, ze jestem gruba :(

    Zapraszam bardzo gorąco do mnie.-
    http://natalczesss-blog.blogspot.com/

    Wykonujesz design bloga?

    OdpowiedzUsuń
  12. masz cudne nogi ;) myślę, że uda ci się jeszcze przybrać trochę na wadze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :))
    Mnie się podoba Twoja figura :))

    Mogłabyś zmienić kolor czcionki? Bo strasznie źle się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz super figurę, choć nogi troszkę za chude ale mimo wszystko zazdroszczę :)
    http://kejtifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥