Summer

7/13/2014

Witam Was po małej przerwie.

Szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć. Chyba zacznę od tego, że nareszcie jestem w domu. Już nie mogłam się doczekać aż w końcu napisze jakąkolwiek notkę. Te dwa tygodnie mojej nieobecności na blogu było spowodowane wyjazdem w góry. Co prawda miałam tam czas na dodanie postów, ale jest tam duży problem z zasięgiem, a co za tym idzie z internetem. Po prostu nie dało się.
Czy tylko mi się wydaje, że te wakacje po prostu lecą za szybko ? No dobra nie będziemy się tym przejmować, przecież przed nami jeszcze całe półtora miesiąca. Te dwa tygodnie wykorzystałam, a właściwie to wogóle nie wykorzystałam. Mimo, że są wakacje to ja nadal robię w kółko to samo. Mam tylko nadzieję, że przez kolejne dni wakacji będę realizować moje plany wakacyjne.

+ dziękuję za 170 obserwatorów ;)

Podobają Wam się zdjęcia ?
A jak wam mijają wakacje ?
Jesteście z nich zadowoleni ?

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Widzę, że było genialnie!
    Śliczne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, pomysłowe! Wyglądają bardzo fajnie. :)
    Mierzyłam ostatnio tę spódniczkę w sklepie, jest super! :D

    chesire-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy! Zawsze takie chciałam mieć. Hahaha. Nie ma to jak wchodzić do rzeczki w trampkach! :D
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie czuję tych wakacji :/
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna spódniczka;)

    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thx bardzo:)

      "zapraszam na FB - dużo więcej się dzieje;) "

      Usuń
  6. Haha,ja dopiero dzisiaj uświadomiłam sobie ,że już dwa tygodnie minęły wakacji i że jak tak dalej pójdzie nie wykorzystam ich w ogóle :/
    Śliczne zdjęcia *-* Fajny pomysł na sesję <3 :D

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Świetny pomysł, żeby wejść do wody :D Super blog.
    Obs za obs? http://284-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super że w końcu post, a zdjęcia bardzo ładne :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje zaczęłam bardzo wcześnie i cieszę się, że jak na razie nie umykają mi za szybko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wakacje jak na razie są bardzo leniwe. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie właśnie wakacje mijają bardzo spokojnie i powoli, z czego niesamowicie się cieszę :) W końcu mam czas na wszystko!
    Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie spódniczki na szelkach, ekstra to wygląda. :) a ja od tygodnia jestem nad polskim morzem, do tej pory pogoda była piękna, teraz leje, więc siedzę z laptopem i nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna spódniczka. Także byłam na wakacjach w górach :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. aaależ Ty masz nogi! :D
    u mnie wakacje dopiero się rozpoczynają :))

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznotka! ladna spodnica!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę nóg! *o*
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś taka śliczna *-* Zdjęcia cudne ! Mi wakacje mijają dośc aktywnie,z czego jestem bardzo zadowolona :)
    Buziaki :*

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -Jeśli masz chwilkę wpadnij,a jak Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło,jakbyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prowadzisz niesamowitego bloga :)
    Wygląd jest świetny *-*
    Obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Szkoda, że nie było zasięgu :<
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę lda mnie ważne. Ozcywiście się odwdzięczę :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/07/sheinside-poraz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia!
    wakacje jak narazie świetne!

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, jesteś śliczna!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Śliczne nogi :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też te wakacje lecą za szybko ;/ Świetne zdjęcia ^^ Bardzo ładnie wyglądasz :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post ! *,* Obserwujemy ?
    http://nataliasblloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są cudowne *.* Śliczna spódniczka :)
    Obserwujemy? ♥
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe