Back to school

9/01/2014

Od czego by tu zacząć ?



 Właściwie sama nie wiem. Wakacje dobiegły końca, więc mogę w końcu je ocenić. Także podsumowując moje wakacje, uważam że były to jedne z moich najlepszych wakacji. I tak naprawdę to właściwie sama nie wiem dlaczego tak uważam, bo prawie całe wakacje spędziłam na kanapie oglądając jakieś głupie seriale i filmy, ale mimo to uważam je za dobrze wykorzystane. To trochę dziwne, ale właściwie jakby się nad tym trochę zastanowić to chyba właśnie tego mi było trzeba, tzn. wstawania o 12, przeleżenie cały dzień w domu pod kocem, pijąc gorącą herbatkę i oglądając seriale. Poza tym tegoroczne lato (przynajmniej w moim mieście) było dość kiepskie, ciągle tylko deszcz, a gdy już wyszło słońce to po ok. 2-3 h był nagły spadek temperatury, więc jaki sens gdziekolwiek wychodzić, jak można się grzać pod kocykiem. Lecz, gdy już zebrałam się w garść i wyszłam z domu, to były to najlepsze dni jakie mogłam spędzić z przyjaciółmi. Tak więc nie wiem czemu, ale całościowo oceniam te wakacje na bardzo dobre.

No dobra dzisiaj "Back to school" i tak właściwie to powinnam to zrobić już dawno, bo dzisiaj 1 września i pierwszy dzień szkoły za nami, ale Ania robi zakupy szkolne na ostatnią chwilę i tak wyszło.Chyba na każdym blogu możemy spotkać ta notkę, więc postanowiłam, że i ja muszę ją zrobić. Lepiej późno, niż wcale !

Ale się rozpisałam. No dobra już nie przedłużam.

 notes- Empik    pisaki- Tesco 

zeszyty- Tesco

zestaw linijek- Tesco

markery- Lidl

zakreślacze- Tesco


A jak Wam minęły wakacje ?
Jesteście już przygotowani do szkoły ?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Śliczny ten zeszyt z drugiego zdjęcia! :) Moje wakacje były zwyczajne, nic specjalnego się nie wydarzyło i raczej nie zapadną mi w pamięć. Ja do szkoły jestem przygotowana i jak na razie mam pełno energii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wakacje minęły nie najgorzej. Śliczne zeszyty kupiłaś :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowana ? Zależy :D Moje książki się jeszcze drukują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo rzeczy z Empika widzę ;) ja mam najwięcej z Tesco.
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ? No nie wiem, tylko ten notes i 2 zeszyty ;)

      Usuń
  5. Dużo rzeczy z empika widzę , ale moim zdaniem warto tam kupować bo są na prawdę dobre :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe