Mix zdjęć cz.2

9/10/2014

Hei kochani 
 
Pierwsze tydzień szkoły,a właściwie to półtora tygodnia nam już minęło, czyli najgorsze już za Nami. Szczerze myślałam, że ciężko będzie mi się przystosować do tej szkolnej rutyny, ale nie wiedząc czemu powiem Wam szczerze, że bardzo łatwo się do tego przystosowałam. Mimo to wstawanie o 6:00 rano nie należy do moich ulubionych rzeczy.
Dzisiaj przyszedł czas na kolejny post z serii Mix zdjęć .Większość z tych zdjęć jest zapowiedzią kolejnych notek i sesji, także zapraszam .






Podobają Wam się zdjęcia ?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Piekne zdjecia. Mnie też stawanie o wczesnych porach jakos zbytnio optymistycznie nie nastawia, ale po za tym jak na razie na nic nie narzekam. Oby tak dalej :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, a ten robak straszny xD
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju zdjęcia są genialne! Najlepsze jest te wodzie <3

    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze zdjęcie w wodzie, jest świetne !! :o
    może wspólna obserwacja ?:)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, niesamowite zdjęcie ogniska! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorsze to chyba dopiero przed nami :P
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe