OOTD

9/18/2014


Jak Wam mija szkoła ? Bo mi osobiście bardzo dobrze. Dni mijają mi naprawdę bardzo szybko, a poza tym o dziwo nawet chce mi się uczyć. W pierwsze dni szkolne jedyne na co miałam ochotę to siąść wieczorem przy gorącej herbacie i zabrać się do nauki. Tak wiem, jestem dziwna. Kolejna rzeczą jaka się we mnie zmieniła to pory wstawania. Zaczęłam wstawać o godzinie 6:00 i co najdziwniejsze nawet nie musi mnie budzić budzik,  ponieważ kilka minut przed 6:00 sama się budzę, a to juz jest naprawdę dziwne, ponieważ ja należę do okropnych leniuchów i śpiochów. 

Dzisiaj postanowiłam zrobić jakiś OOTD, ale chciałam żebyście zobaczyli tak naprawdę jak wyglądam i jak się ubieram (oczywiście nie zawsze, bo ja mam różny styl), a nie tylko jak tak jak jestem ubrana przed obiektywem, bo nigdzie indziej tak nie wychodzę. Także na dzisiaj mamy jak to powiedziała Julka styl buntowniczki.




Podoba Wam się OOTD ?
Chcecie ich więcej ?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bardzo ładna kurtka i słodkie loczki/fale, włosy :)
    Oj, podziwiam, ja czasem muszę klikać chyba ze cztery drzemki, by całkowicie się obudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit! Ja niestety wstaję dopiero za 3-4 budzikiem, bo zasypiam niestety bardzo późno...

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna parka i sweterek, ogólne bardzo mi się podoba ten look :*
    pozdrawiamy :)
    fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit nie w moim stylu, ale Tobie bardzo pasuje :) Kurteczka jest śliczna. Rób więcej stylizacji, bo świetnie Ci to wychodzi :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, ja już szkołę skończyłam ale jakoś topiero teraz mam ogromne chęci do nauki :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super OOTD , chcę więcej !
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszulka! Mam spodnie w podobny wzorek ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi dni szkolne zazwyczaj bardzo się dłużą. Po powrocie do domu nadal muszę się uczyć, więc wcale tego 'wolnego czasu' nie odczuwam. Byle do wakacji :) Świetny blog, nie mogłam się oprzeć i zaobserwowałam!

    polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥