Autumn

10/01/2014




Witam Was i przepraszam za moją nieobecność na blogu, ale zawsze gdy już chce coś napisać, coś się dzieje. Najczęściej nie mam po prostu na to czasu, ale gdy już znajdę chwilę czasu, to nie mam pomysłu (także podawajcie swoje pomysły, które chcielibyście zobaczyć na moim blogu w zakładce "Pomysły"), za to gdy mam już pomysł i czas to jestem chora i w takim stanie nie potrafię stanąć przed aparatem i ogólnie jakoś wyglądać. Postaram się dodawać notki w każdą sobotę, ponieważ tylko w ten dzień mam chwilę wolnego czasu.
Całkiem niedawno rozpoczęła się jesień, a wraz z nią chłodnie i deszczowe dni, jednak mimo to zdarzają się od czasu do czasu  kilka naprawdę ciepłych dni. I tak właśnie było, gdy robiłam zdjęcia, dlatego nie dziwcie się dlaczego jestem w spódniczce. Ja ogólnie uwielbiam jesień, ale jak na razie jej nie czuję , ponieważ ani liście nie spadają z drzew, ani nie jest kolorowo.
Ostatnio byłam sobie kupić buty na jesień i podobają mi się one tak bardzo, że musiałam Wam je pokazać, właściwie sami oceńcie. W najbliższym czasie mam zamiar zrobić coś typu: New in, Houl itp. Chcecie ?
Sweterek- ??? | Spódniczka- Tally Weijl | Buty- CCC




A Wy czujecie już jesień ?

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ła, chyba najlepsza stylizacja jak dla mnie :)

    polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek śliczny :)
    Ja czuję już jesień, zwłaszcza, że dziś było tak ciepło, ale jednak padał deszcz, właśnie z czymś takim kojarzy mi się ta pora roku :) Chętnie przeczytam posty, które zaplanowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. chudzinka :) śliczna stylizacja ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się całość stroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog jak i cały outfit! Podziwiam cię za to co robisz, tutaj na blogu. Piszesz wspaniałe i ciekawe posty, które chętnie czytam.

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i super zdjęcia. Jesteś bardzo ładna i masz super bloga :D
    Dodaje cię do listy moich ulubionych blogów :)
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia
    http://aliceee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, u mnie za oknem bardzo jesiennie.

    Mój Blog - klik! WAŻNE ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Właśnie nominowałam cię do Liebster Blog Award, po szczegóły zapraszam na bloga :) www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja , u mnie typowa jesienna pogoda :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja i przecudne nogi *o*

    Pozdrawiam ♔Nakioo blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buty <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie masz śliczne włosy *_* <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Często widziałam tę pozę na palcach ;) Lubisz MJ?

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥