At Night

11/22/2014


Myślę, że 22:00 to idealna pora na napisanie posta. Serio, napisanie ?! Przecież ja nawet nie wiem o czym mam pisać, moje denne życie, wygląda codziennie tak samo. Nic nowego się w nim nie dzieje, ciągle tylko szkoła i moje "cudowne" oceny...Na całe (nie)szczęście dzisiejsza Sobota na pewno różniła się od innych, ponieważ dzisiaj musiałam wstać wcześnie (czyli o 8:00) i iść do szkoły... Potem 2 godziny korepetycji z matematyki, gdyż moje oceny, no cóż, nie są zadowalające, a właściwie można by powiedzieć, że są naprawdę bardzo złe. Skończyłam korki i oto jestem, siedząca przed komputerem, jak co tydzień, znudzona życiem, popadająca w bezsensowną monotonię, pisząca dla Was kolejnego posta, opisującego moje bardzo "aktywne" życie i wyżalająca się jak to mam już dosyć szkoły....jej, ciągle jedno i to samo.. Niestety chyba powinnam się do tego przyzwyczaić, jeżeli chce, a chce, przetrwać 3 gimnazjum.A teraz przepraszam Was za to, że moje zdjęcia, były robione, no cóż wieczorem i są ciemne i ogólnie nie są najlepszej jakości, ale tak jak pisałam powyżej, dopiero co skończyłam korki...

Czy Wy też tak czasem macie ?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Moje życie też wpada w taką monotonię, ale cóż :/


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, ja właśnie niedawno popadłam w taką "dłuższą monotonię" bo trwa już ok tydzień
    nienawidzę takich dni kiedy niby jestem szczęśliwa, chcę coś zrobić ze swoim życiem, ale nie mam pojęcia co, chcę coś zrobić fajnego, szalonego w pewnym sensie ale nie mam jak i coś mi stoi na przeszkodzie, robię wiecznie to samo.. :(
    zapraszam na nowy post :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto korzystać z korepetycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem w 2 klasie liceum i chodzę na korepetycje z angielskiego w piątki popołudniu i wracam do domu wieczorem, a w soboty popołudniu mam korki z informatyki (to mój przedmiot rozszerzony i wcale nie jest tak prosty jak w poprzednich klasach) i tak co tydzień. Przez to mój weekend jest tak krótki, że sama nie wiem kiedy mija. Ale szkołę trzeba jakoś przeboleć :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia!
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥