Bądź sobą !

11/25/2014

 Witam  Was ponownie !


Ostatnio zauważyłam jak rzadko dodaje posty i uznałam, że powinnam to zmienić, bo 1 post na tydzień to trochę mało ....
A więc dzisiaj post taki trochę "tematyczny", że tak powiem, ponieważ będzie to post o tym czy warto być sobą.
Ja w swojej przeszłości bardzo często udawałam kogoś kim nie byłam, tylko po to by się  komuś podporządkować. To nie był zbyt dobry pomysł, bo szczerze mówiąc, to oczywiste że lepiej być sobą,  niż udawać kogoś kim się nie jest. Udawałam najczęściej osobę,  którą  polubiłyby wszystkie inne osoby, a przynajmniej tak mi się wydawało. Niestety tak się nie stało, a właściwie to było jeszcze gorzej, ponieważ byłam wtedy taka "sztuczną lalą". Na cale szczęście rok temu się opamiętałam, oczywiście nie sama, ktoś mi w tym pomógł i uzmysłowił mi jak bardzo jestem nienaturalna. Wtedy zrozumiałam, że jestem, jaka jestem i raczej nic i nikt tego nie powinien zmienić. Także w końcu uznałam, że nie będę już nikogo udawać i nareszcie będę sobą. Tak naprawdę to wszystko  co robiłam,  mówiłam, było sztuczne, udawane i takie nienaturalnie.  No ale cóż czasu nie cofnę, ale teraz przynajmniej wiem, że naprawdę warto być sobą!
 Ta cała faza na tą"sztuczną Anię" minęła rok temu, więc już na początku blogowania wiedziałam , że nie chciałabym na moim blogu udawać kogoś innego i od początku mówiłam sobie, żeby nie wszystkie zdjęcia były takie wiecie "pozowane", więc postanowiłam, że pokaże wam tutaj taką typową Anię, która najczęściej się po prostu wygłupia przed aparatem.






Dzisiejsze zdjęcia przypominają mi o nadchodzących świętach.  Jest w nich coś....hmm...magicznego ? Ogólnie , gdy patrzę na te zdjęcie czuje już ten klimat świąteczny,  mimo że śniegu jeszcze nie ma i no, nawet grudnia jeszcze nie ma, ale te lampki świąteczne w tle mają w sobie jakiś urok świąteczny.









Podobał Wam się post ? 
Czy wy też w przeszłości mieliście podobną sytuację ?

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Naturalność jest najpiękniejszą rzeczą w człowieku, pamiętaj o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty jesteś śliczna i masz cudne włosy! Podziel się nimi! :) A co do posta to przechodziłam przez podobną sytuację będąc w gimnazjum, kiedy to człowiek chce być fajny i próbuje na siłę udawać kogoś, żeby inni go bardziej lubili. Na szczęście to już minęło. Zwykła głupota okresu dojrzewania :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, na tego bloga trafiłam przypadkiem szukając czegoś sweetaśnego do projektu (do szkoły) zachwyciły mnie Twoje oczy więc postanowiłam "odwiedzić stronę" i zachwyciłam się ;) masz naprawdę świetnego bloga i prowadź go dalej ;) tymczasem ja od 4 dni prowadzę swojego, a do jego założenia przygotowywałam się rok ;) więc mimo Małej ilości postów (2) zapraszam http://magdzzik-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, też weszłam na twój blog przypadkiem - zostanę na dłużej :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie miałam takiej sytuacji, ale nieraz zdarzało mi się kogoś udawać, co nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem. Zdjęcia rzeczywiście są w świątecznym klimacie, piękne! :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz może Samsunga Galaxy s4 bądz s3 neo ? :)
    Jeśli tak, to jak Ci się sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że się opamiętałaś. Bo naprawdę warto być sobą.
    PS. Jesteś prześliczna! A te włosy, ohh. <3

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaka jesteś ładna i masz przepiękne włosy. Zrobiłabyś post o ich pielęgnacji? No chyba, że już robiłaś. Niestety się nie orientuję, bo jestem tu pierwszy raz.
    Zdjęcia są śliczne i rzeczywiście mają coś ze świętami. Bardzo lubię gdy ktoś na zdjęciach robi jakieś śmieszny miny czy coś w tym stylu a nie ciągle te same, oklepane pozy.
    Bardzo dobrze, że już jesteś sobą. Bo na prawdę nie warto być kimś innym, nie ważne że będziemy mieć mało przyjaciół, ważne żeby lubili nas taką osobą jakąś jesteśmy na prawdę.
    A i tak w ogóle to w 3 linijce nie dopisałaś m na końcu udawała i w 10 w słowie wiedziała. Mam nadzieję, że ta uwaga cię nie obraziła, bo oczywiście nie miałam tego na celu :)

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  9. doszlam do podobnego wniosku, opisałam to u siebie! Piękna jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia , masz cudne włosy :)

    wspólna obserwacja ? Daj znać
    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadaczka loków tak jak ja :p
    obs=obs? :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥