CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA...

11/16/2014

Co tam u Was ? Jak widać jesień zagościła już na dobre, a teraz pozostało nam tylko czekać, na zimę i oczywiście Święta ! Niestety tej części jesieni, jak chyba wszyscy, bardzo nie lubię. Nie jest ona już tą piękna i kolorową jesienią, a pochmurną, szarą, zimną i deszczową.
Od pierwszego dnia listopada w telewizji i praktycznie wszędzie można zauważyć reklamy dotyczące Świąt. Na samym początku, bardzo mnie to denerwowało, bo ja nie rozumiałam i właściwie to nadal tego nie rozumiem, czemu wszyscy się tak "nakręcają" na te święta już na początku listopada. Ja na przykład przez to mam dość Świąt zanim one wgl się zaczną. Po tych 15 dniach reklam i choinek w sklepach zaczęłam je naprawdę czuć i z każdym nowym tygodniem powtarzam sobie... CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA, CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA.




Jak już pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd bloga i mam nadzieję, że Wam się podoba. Ja osobiście jestem nim zachwycona.

W najbliższym czasie mam w planach zrobić jakiś mały konkursik i jeżeli jesteście nim zainteresowani to piszcie w komentarzach :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo ładny przejrzysty wygląd bloga.
    Ja w tym roku jak nigdy do tej pory bardzo cieszę się ze świąt.
    Cudowny sweterek :3
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i cudny sweterek :) Też nie lubię takiej jesieni. Przez nią wpadam w chandrę. Bardzo ładny wygląd bloga ;)

    http:\\tamizaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to już marzy mi się śnieg za oknem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wychodzisz na zdjęciach ;3
    Ja od dawna czekam na święta :P

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjecia , ja marzę już o śniegu i o jakimś wyjedźcie :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie czuję jeszcze Świąt, bo dość daleko do nich, ale bardzo chętnie przywitałabym już grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy design bardzo mi się podoba. Jest ładny i przejrzysty dzięki czemu milej przegląda się bloga. Ja też ostatnio u siebie zmieniłam design.
    Ja tam lubię święta i takie reklamy tylko mnie cieszą. Jednak kiedy w połowie września w sklepie już widziałam świąteczne rzeczy to bardzo się zdziwiłam. Jestem zainteresowana konkursem, więc rób rób, a ja z chęcią wezmę udział :)

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mega piękna! I masz cudowny sweterek :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie mogę doczekać się świąt ♥ poza tym śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się już nie mogę doczekać świąt!
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia! Również nie mogę doczekać się świąt :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz, pewnie, że chciałabym konkurs! Też mam już czasem dość tych reklam itp. ;/
    Pozdrawiam,
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥