Favorites October

11/01/2014

Hej wszystkim 

Ostatnio bardzo rzadko zaglądam na bloga. Posty pojawiają się raz na tydzień , albo nawet rzadziej. Niestety nic na to nie poradzę , że 3 klasa gimnazjum polega na nauczeniu się wszystkiego co do tej pory zrobiliśmy. Na dodatek ja nie należę do piątkowych uczennic i nie jestem jakoś super zdolna, a nie mam rodzeństwa , które by mi wytłumaczyło,  wiec muszę brać korki z różnych przedmiotów. Tak więc mój dzień wygląda mniej więcej tak ,że idę do szkoły, jem obiad, jadę na korki, wracam do domu, odrabiam lekcje i idę spać.... idealnie. 
Czy tylko ja mam dosyć szkoły ?!
 Właśnie rozpoczął nam się nowy miesiąc i postanowiłam zrobić ulubieńców miesiąca . Chciałabym robić taką notkę co miesiąc,  o ile Wam się to podoba. Także będą 3 kategorie: odzież, kosmetyki i inne.

Odzież

Sweterek- ???    Spodnie- Telly Wejil
 Wybrałam ten zestaw jako mój ulubiony, ponieważ ma świetne kolory, takie pastelowe, a ja takie kolory właśnie kocham.


Sweterek- TK Maxx  Spodnie- TK Maxx
 Następnie wybrałam zestaw, który kojarzy mi się właśnie z jesienią .


Spodnie- TK Maxx   Sweterek- Tk Maxx
 Następny zestaw, który po prostu uwielbiam, jest zwykły. Czarny sweterek i zwykłe jeansy, nic specjalnego, a mimo to uwielbiam to nosić.

Kosmetyki
Mamy listopad, co oznacza, że na dworze jest coraz zimniej. Dlatego w tym miesiącu postawiłam na pomadki, ponieważ ja na ogół mam bardzo suche usta.
Moją ulubioną pomadką jest "jagodowe masełko" z Nivea. Pachnie jak..hmm.. lody jagodowe. Boże kocham ten zapach. Jeżeli lubicie jagody i zach jagód, to musicie to mieć !

 Miętowa Baby Lips to coś co kocham. Jest to pomadka, którą pół zużyłam w ciągu tygodnia. Mi ona pomaga, a na dodatek ma piękny zapach- mięty. Także polecam, oczywiście jeżeli lubicie tego typu zapachy.

Jest to pomadka i krem w jednym. Nie ma ona zapachu, ale mi bardzo pomaga, a to jest dla mnie najważniejsze.

Inne
 Długo wyczekiwana obudowa na telefon z minionkiem. Byłaby idealna, gdyby nie fakt, że jest na odwrót,tzn. ma po złych stronach różne wycięcia. I od razu mówię- Ona jest na mój telefon, przynajmniej tak pisało. Ale mimo to ja uwielbiam !

Książka i Film
Gdy "Gwiazd naszych wina" stało się takie popularne, pomyślałam sobie, że zobaczę film, bo prawdę mówiąc nie rozumiałam dlaczego wszyscy się tak tym zachwycają. Film okazał się naprawdę cudowny i postanowiłam przeczytać książkę. Teraz wiem, że złym pomysłem było czytać ją na ławce w parku ... Kocham ten film i książkę. Jeżeli jeszcze nie widzieliście lub się zastanawiacie czy przeczytać, to naprawdę Wam ja polecam.
Serial
Z tym seriale było dokładnie tak samo jak z "Gwiazd naszych wina", czyli po prostu chciałam zrozumieć na czym polega ten cały szał na punkcie tego serialu. Po obejrzeniu pierwszego odcinka pokochałam ten serial. Bardzo wciąga. Aktualnie jestem na 2 sezonie, a zaczęłam wczoraj. Także naprawdę polecam !

Podobał Wam się post ? 
Chcecie więcej takich postów ?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetny post, bardzo takie lubie ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się w sumie w 3 gimnazjum podobało. Wszystko było powtórką i mało nowych rzeczy, więc aż tak dużo nauki nie miałam :) Śliczne zestawy stworzyłaś! Trzeci mi się najbardziej podoba :) Świetny pomysł na posta!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny sweterek z liskiem.
    Chyba zakupię sobie to masełko z nivei <3
    Książka GNW jest jedną z moich ulubionych,ale film bardziej skradł moje serce.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajni ulubiency, ja tez zrobiłam dzis ulubieńców
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie zorganizowani ulubieńcy. Bardzo mi sie podoba. Ciekawie, na temat i troche inaczej. Duży plus.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pierwszy sweterek :)
    Ja czytałam tę książkę, ale wtedy również nie rozumiałam jej fenomenu. Przeczytałam, nie zachwyciła mnie, ale film wręcz przeciwnie! Cudowny, jest jednym z moich ulubionych! Teraz mam wrażenie, że nie doceniłam tej książki i chcę wkrótce przeczytać ją ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie chciałabym więcej takich postów! Piękny sweterek z TK MAXX ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :) Sweterek z lisem mega *o*

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post, lekko się czyta, rób takich więcej! ;-)

    takjestemania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny post :)
    gwiazd naszych wina kochaam <3

    http://maltessers.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥