Good Morning

11/30/2014

Hej wszystkim, jak tam mija weekend ?


Wczoraj w nocy spadł w moim mieście śnieg, co prawda już go nie ma i tak naprawdę to powinnam użyć słowa "pokruszył", ale mimo to i tak dało mi to mnóstwo pozytywnej energii i poczułam już ten świąteczny nastrój. Dzięki temu dzisiaj znowu mam takie świąteczne zdjęcia i chyba będzie już tak do 24 grudnia, no ale sami rozumiecie. Na dodatek niedawno otworzyli niedaleko mnie sklep PEPCO i znalazłam tam bardzo ciepłe i takie świąteczne skarpetki, więc jak je tylko zobaczyłam od razu wiedziałam, że muszę je kupić. Już jutro 1 grudnia, więc jeszcze tylko 20 dni do świąt...niestety idzie za tym wystawianie proponowanych ocen i co najważniejsze bardzo mało dni do poprawy tych ocen. A jak tam u Was z ocenami ? Z powodu całej tej atmosfery zaczęłam oglądać filmy świąteczne, więc na koniec chcę Wam polecić jeden z moich ulubionych filmów świątecznych, a jest to "Elf".
*super kupa na głowie....

U Was też spadł śnieg

You Might Also Like

9 komentarze

  1. U mnie jeszcze nie spadł i na razie nic nie wskazuje na to, by miał się pojawić w najbliższym czasie :( No ale mam nadzieję, że się to zmieni ;)
    Ślicznie wyglądasz, cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te skarpetki! U mnie jeszcze nie spadł, ale ostatnio coś trochę prószyło, ale nawet na trawie nie było zbytnio widać ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety nie spadł jeszcze śnieg :(
    Śliczne skarpetki! W ogóle bardzo ładne zdjęcia ♥
    Weekend niestety mija mi na nauce, ale jakiś czas temu zrobiłam sobie przerwę i zaraz zabieram się za odrobienie lekcji ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki są idealne, uwielbiam takie i najchętniej zawsze bym w nich chodziła haha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! U mnie w tym roku jeszcze nie było śniegu, ale bardzo bym chciała.. lubię zimę ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety nie spadł jeszcze ani jeden płatek śniegu, ale mam nadzieję że wkrótce to się stanie!~

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, u mnie już śnieg od tygodnia jest//ale masz cudne włosy! <3

    Klik, Klik ♡Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tylko raz spadł śnieg :) piękne zdjęcia !

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥