Oliwia

11/11/2014

Szczerze mówiąc siedzę przed komputerem i sama nie wiem co mam pisać. Nasza szkoła (jak pewnie większość) miała teraz 4 dni wolnego i no co tu dużo mówić, minęło ... Jutro znowu szkoła, a ja nawet nie zajrzałam do zeszytów, (a potem się dziwić dlaczego mam takie oceny, jakie mam ). A właściwie to dlaczego  ja w dzień wolny piszę o szkole ?!

Mam wielką ochotę napisać notkę, a kompletnie nie mam na nią pomysłu. Postanowiłam więc poszukać coś na moim blogu. Tak wiem to dziwne, ale zawsze gdy nie mam pomysłu oglądam komentarze i swoje posty, w których zapowiadałam coś, a nie dodałam. I tak właśnie było 5 min temu, zanim nie dotarłam do posta, w którym zapowiedziałam Wam notkę z Oliwią. Naprawdę nie wiem jak mogłam o tym zapomnieć...
Tak więc dzisiaj mam dla Was zdjęcia z "sesji" z Oliwką. Ona jest mega fotogeniczna i ja uwielbiam jej robić zdjęcia. No i co tu dużo mówić, ona jest po protu za śliczna ....


*najpiękniejsze włosy na świecie










I jak podobają Wam się zdjęcia ?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwia ma przepiękny uśmiech!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo ładne, aczkolwiek urozmaiciłabym, a nawet ukazałabym trochę więcej tła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, ładnie Ci w tym wianku, tak jeszcze wakacyjnie.. ♥
    O.. jak ja nie chcę iść do szkoły.. Tobie też powodzenia :)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie szybko minęły te wolne dni ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdjęcia, Oliwka uroczo wygląda w tym wianku ^^
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te zdjęcia, Oliwia rzeczywiście ma bardzo ładne włosy!
    Pozdrawiam,
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥