Gdzie jest śnieg ?

12/23/2014

Postanowiłam, że tą przerwę świąteczną wykorzystam na nadrobienie zaległości i mam tu na myśli dosłownie wszystko, czyli zdjęcia, bloga no i oczywiście, niestety nauka...  Dlatego też codziennie wstaję o godzinie 10 (to jest dla mnie ogromny wyczyn) sprzątam pokój, który i tak wieczorem wygląda, jakby przeszło przez niego tornado...robię zdjęcia i biorę się za naukę. Poza tym postanowiłam również, że notki będą się pojawiać dużo częściej, czyli co 3 lub 4 dni.


Czy tylko ja nadal nie mogę uwierzyć, że to już jutro jest Wigilia? W sumie to może dlatego, że Wigilia i ogólnie ten czas świąteczny kojarzy mi się z rodzinnym ubieraniem choinki, pierniczkami i oczywiście z dużą ilością śniegu. Niestety prawda jest taka, że w tym roku nie było żadnej z tych rzeczy. Choinkę udekorował tylko mój tata, gdyż mnie i mammy nie było w domu, pierniczków nie było, a o śniegu to już mogę zapomnieć. Szczerze mówiąc to już nawet nie pamiętam, kiedy w święta był śnieg. A więc tak już na koniec życzę wszystkim Wesołych Świąt !



Przypominam o KONKURSIE !

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ja wstaję o 7 na trening. Też postanowiłam nadrobić zaległości na blogu. Zgadzam się z Tobą, ja też nei czuję tych całych świąt. Przydałby się śnieg!
    Wesołych świąt.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię wszystko, żeby poczuć tę atmosferę. Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę już śnieg:(( piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!
    Mój blog- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie, kiedy wstaję o 10, dzień bardzo szybko ucieka, dlatego wolę wstawać jeszcze wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim postanowieniem na przerwę świąteczną jest się w końcu wyspać :) Choć też poprawic trochę swojego bloga, bo ostatnio bardzo go zaniedbuję:)

    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się chcę wyspać więc śpię długo , ale dziś wyjątkowo wstałam o 7 :)

    Wesołych Świąt ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe