Let it snow !

12/28/2014

Uwierzycie, że minęło już ponad tydzień wolnego ? Mi nadal się wydaję, że to dopiero początek... Do szkoły pozostało mi jeszcze 10 dni, ponieważ wracam dopiero 7 stycznia. A kiedy Wy wracacie do szkoły ?
Jak już pewnie zauważyliście dwa dni temu prawie w całej Polsce spadł, długo oczekiwany przeze mnie, śnieg. Co prawda trochę późno, ale i tak bardzo byłam z tego powodu szczęśliwa. Ja po prostu kocham śnieg i ogólnie zimę. Zima kojarzy mi się z dzieciństwem. Tak ja wiem jak to głupio brzmi, ale gdy wstaję rano i widzę śnieg za oknem to od razu przypomina mi się swoje dzieciństwo. Mimo, że należę do okropnych leniuchów to gdy byłam mała potrafiłam siedzieć cały dzień na dworze lepiąc bałwan, zjeżdżać na sankach, robić śnieżne aniołki lub rzucać się śnieżkami z przyjaciółmi.
Spodnie- TK Maxx   Sweter- Telly Weijl   Kurtka- ??? Komin- H&M

A u Was też spadł śnieg ?

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! U mnie również spadł śnieg i wracam 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia.
    U mnie nie ma śniegu :(
    Szkoda.
    Ja też wracam 7 stycznia :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też spadł śnieg, ale na szczęście jest go mało. Jestem okropnym zmarzluchem i wolałabym już lato haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śnieg był... tylko wczoraj, dzisiaj zostało po nim tylko kilka kałuży i dużo błota....

    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg u mnie również zawitał, ale jest go mało, dlatego prognoza na noc jest obfita w śnieg. Kocham śnieg, ogólnie rzucać się śnieżkami. xD
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, taak, u mnie też się pojawił śnieg i niesamowicie mnie to ucieszyło! Bałwana jeszcze lepić się nie da, ale mam nadzieję, że na wszystko przyjdzie pora ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna z Ciebie dziewczyna <3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też jest dookoła biało :) Śliczne zdjęcia.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym czasie także i ja wracam do szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też ostatnio spadł śnieg ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też jest śnieg <3
    jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. taaak, spadł ♥ śliczna parka!

    Udanego Sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Heii ♡♥♡
    Bardzo podoba mi się Twój bóg i czytam go już chyba odkąd go założyłaś ale nigdy nie od ważyłam się komentować ^^ I w końcu nadszedł tten dzień ;) Jesteś śliczna i naprnaprawdę masz talent do pisania. Ja również zaczynam prowadzić bloga :) zainspirowalas mnie, dziękuję ;* i zapraszam http://threekk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też już spadł śnieg! :D
    Śliczne zdjęcia :)

    Wygrałaś konkurs na moim blogu, gratuluję! ;) ♥BLOG,KLIK!♥

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe