Mikołajki !

12/06/2014


Dzisiaj mikołajki i dostałam dosyć dużo prezentów, na dodatek wczoraj były mikołajki klasowe przez co mam ich jeszcze więcej.  A wy też obchodzicie takie szkolne/klasowe mikołajki ? Jak tak to piszcie w komentarzach co dostaliście. Tak więc chcę Wam dzisiaj pokazać jakie prezenty dostałam. Właściwie wszystkie, które dostałam były trafione (hmm, ciekawe czemu, pewnie dlatego, że przy niektórych, sama stałam obok osoby, która mi je kupowała), naprawdę nie ma prezentu, który by mi się nie podobał. Mnie akurat miała moja przyjaciółka Wiktoria, co ułatwiało sprawę, bo ona doskonale mnie zna i wie co mi kupić. Za to ja miałam Julkę i mam nadzieję, że jej również się tak podoba prezent jak mi mój.

Czapka- House
Kubek- Home&You

 A teraz takie szybkie podsumowanie kolejnego tygodnia. Od wtorku do czwartku, chyba wszyscy (albo i nie) 3-cio klasiści piszą egzaminy próbne. Ja osobiście bardzo się boję i myślę, że we wtorek rano, jak to ja wszystko zapomnę, ponieważ o ile się nie mylę to pierwsza jest historia. Także życzcie mi powodzenia i wszystkim innym, którzy będą przeżywać to co ja.

Sweterek- Pull&Bear
Świeczka- Empik                                                                                 Skarpetki- Cubus
Zaparzacz- Home&You
Książka- Empik
Świeczka- ???
I na koniec ma do Was pytanie : Czy chcecie, żebym zostawiła ten "świąteczny" design czy woleliście ten wcześniejszy?


A wy co dostaliście na Mikołajki ?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. fajne prezenty
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prezenty, zwłaszcza śliczny kubek! A ten dziennik niedawno oglądałam w Empiku, świetny pomysł na prezent :)
    Ja dostałam książkę, a prezenty w klasie rozdajemy sobie w wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w środę miałam mikołajki klasowe, dostałam świetny kubek z Empika i zegarek. Dzisiaj dostałam tylko ramki do pokoju i kilka drobiazgów do niego, słodycze i kubeczek, ale szykuje się coś większego na gwiazdkę :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczny wygląd bloga, taki bardzo świąteczny! Prezenty dostałaś świetne, szczególnie spodobał mi się kubek. Ja próbne egzaminy gimnazjalne piszę w dniach 16-18 grudnia, też bardzo się boję...

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, robisz piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia.
    Zapraszam do mnie: http://vix-blog12.blogspot.com/p/wasze-pomysy.html

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥