Poczujmy święta ! + niespodzianka

12/21/2014


Nareszcie odliczanie dni do wolnego dobiegło końca, co oznacza, że przerwę świąteczną czas zacząć ! Tak bardzo się cieszę, że przez najbliższe dwa i pół tygodnia nie muszę się przejmować ocenami, nauką i pracą domową na przyszły tydzień, a mogę po prostu leżeć sobie wygodnie w łóżku do godziny 11 (tak jak dzisiaj) i niczym się nie przejmować. Niestety śniegu jak nie było, tak nie ma, co nie pomaga mi w poczuci tej całej świątecznej atmosfery, dlatego wpadłam na pomysł, aby posłużyć się moimi tak zwanymi "pomocnikami" (i nie, tu nie chodzi o elfy).  Mam tu na myśli rzeczy, które kojarzą mi się ze świętami.
Z racji tego, że jestem ogromną "fanką" świeczek, to właśnie one najbardziej kojarzą mi się ze świętami. Na dodatek ostatnio kupiłam sobie świeczkę pierniczkową i jabłko z cynamonem, więc gdy wieczorem oświecę sobie lampki, zaparzę gorącą herbatę i zapalę te oto świeczki to od razu czuję nadchodzące święta.

Kolejną rzeczą jest Herbata Lipton-Wanilia Karmel, kakao oraz gorąca czekolada. Niestety los tak chciał, a raczej moje kubki smakowe, że nie przepadam zbytnio za herbatą. Z tą herbatą jest inaczej i nie wiem czy to dlatego, że cudownie pachnie, czy może dlatego, że ja po prostu kocham słodki rzeczy, czyli również karmel.

Następną rzeczą są piosenki i filmy świąteczne i chyba nic tu nie muszę dodawać....

Kolejnym dodatkiem do świątecznej atmosfery są świąteczne ubrania, a konkretnie chodzi mi tutaj o sweterki. Ciepłe, wzoraste, świąteczne sweterki to jedne z moich ulubionych "pomocników".


Moim "pomocnikiem" jest także mój kochany pokoik, a właściwie to bardziej to co z nim zrobiłam i mam tu oczywiście na myśli świąteczną dekorację pokoju. Lampki, choinka, narzuty, kocyk, poduszki, ogólnie wszystkie takie dodatki bardzo poprawiają atmosferę.

A więc to wszystkie moje pomoce na stworzenie świątecznej atmosfery i mam nadzieję, że chociaż trochę Wam pomogłam.


No dobra teraz przyszedł czas na niespodziankę. Postanowiłam zrobić taki mały konkurs na wygląd bloga.  Konkurs trwa od dzisiaj do 24 grudnia, a wyniki pojawią się wieczorem. Ma to być taki mały prezent dla Was na święta. Jeżeli chcecie wiedzieć jakie designy potrafię zrobić możenie zobaczyć przykładowe nagłówki w zakładce "Design".
Zasady: 
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Wstawić baner na swojego bloga
3. Podać w komentarzu swój adres e-mail i napisać czy dodało się baner na swojego bloga

Co można wygrać:
1 miejsce- wygląd bloga + obserwacja
2 miejsce- post promujący
3 miejsce- dodanie bloga do ulubionych
+ wszyscy, którzy wezmą udział w konkursie polecę ich blogi w następnym poście, po ogłoszeniu wyników


A wy macie jakieś sposoby na stworzenie świątecznej atmosfery?

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Śliczna kula i piękne sweterki :)
    Ja na razie jeszcze nie czuję tej świątecznej atmosfery, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia, cudowny bokeh itd! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Już nie mogę doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. elizablog.pl@onet.pl
    Baner dodałam do swojego bloga ♥


    Ja stwarzam świąteczną atmosferę świeczkami i ciepłym mlekiem lub kakao.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Herbatka karmelowa z Liptona jest świetna :)

    www.julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Także bardzo się ciesze ,że nauka poszła na chwile w zapomniane. :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tą herbatę :)
    Śliczne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie prezentuje się ta świeczka, ten krem do rąk musi pachnieć cudnie!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kula :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, też uwielbiam sweterki!

    Życzymy wesołych świąt!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje bloga jako Steffy
    Wstawiłam podlinkowany banner
    martynablogx3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze! Jesteś strasznie ładna!

    Obserwujemy? ^^ Odpisz u nas ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kana Milewicz.
    Baner wstawiony
    milus1911@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetny zestawik z tą gorącą czekoladą! :D
    piękne zdjęcia <3
    niczym z Tumblra *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudne zdjęcia :*
    atmosfera, wydaję mi się do tego są mi potrzebne choinka, rodzina i ozdobiony dom ^^
    obserwuję
    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe