Podsumowanie roku

12/31/2014

 Dzisiaj będzie dużo czytania, więc usiądźcie wygodnie, zaparzcie swoją ulubioną herbatkę i czytajcie ;)

Mam nadzieję, że wasz sylwester przebiega podobnie jak mój, czyli naprawdę genialnie. Choć do 23 grudnia byłam pewna, że będzie to kompletna porażka, ponieważ miałam go spędzić prawie jak co roku, czyli z moimi jakże kochanymi rodzicami, w górach, z dala od jakichkolwiek znajomych. Na całe szczęście pojawiła się wtedy moja zbawicielka- Klaudia ! Dzięki niej przynajmniej, w tym jakże pięknym i uroczym miasteczku, którego bardziej powinnam nazwać wsią,  z dala od jakiś większych miast, nie jestem sama.

Pozostało nam już tylko 3 godziny do nowego roku.  Postanowiłam więc podsumować mój cały rok.
Na pewno jedną z najlepszych rzeczy jaką zdarzyło mi się w życiu to blog. Nie potrafię sobie wyobrazić mojego życia bez rozmyślania nad tych jakie to zdjęcia mam zrobić, żeby Wam się spodobały. Poza tym blog pomaga mi nawet w szkole, dzięki niemu potrafię bardziej rozwinąć swoje wypowiedzi. Co można zauważyć po tym jak pisałam, gdy zakładałam bloga, a jak piszę teraz. Oczywiście nie mówię, że piszę jakoś super, ale różnica naprawdę jest ogromna. Nie doszłabym do tego wszystkiego, gdyby nie Wy! Pewnie dla Was 214 obserwatorów to nic, ale ja w życiu nie przypuszczałam, że ktokolwiek będzie chciał oglądać mnie, moje zdjęcia i ogólnie obserwować mojego bloga. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy!
Następną dobrą rzeczą w tym roku było pozałatwianie pewnych spraw z przeszłości. Jak już wiecie, albo i nie, w 1 klasie byłam nie do zniesienia i jak się można domyślić nie byłam lubiana. Na całe szczęście się ogarnęłam i postanowiłam wszystko, dosłownie wszystko wyprostować i w większości przypadkach naprawdę mi się to udało, dzięki czemu poznałam tych ludzi i naprawdę nie rozumiem jak wcześniej mogłam ich nie lubić. Niestety nie wszystko da się załatwić od tak.
Złą rzeczą, która przytrafiła mi się w tym roku to moja szkoła,  a konkretnie mam tu na myśli oceny. Jeśli chodzi o naukę to zawaliłam po całości. Nie wiem czemu, ale kompletnie nie potrafię się zmobilizować do nauki. Zawsze sobie jakoś z tym radziłam, a teraz nie potrafię się nawet w jakikolwiek sposób za to zabrać.
Ogólnie jestem nawet zadowolona z tego roku, ale wiadomo oceny...
Jeśli chodzi o postanowienia noworoczne, to chciałabym je zachować dla siebie :) Ale jedno jest pewne. Nie mam zamiaru zakończyć przygody z blogowaniem i rozwijać się w tym !
No dobra koniec ! Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)  Doceńcie fakt, że naprawdę, się starałam, aby rozwinąć moją wypowiedź, ale chyba przesadziłam ...No nic. Także życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra !


 A jak Wy spędzacie Sylwestra ?
Macie jakieś postanowienia noworoczne ? Jak tak to piszcie w komentarzach !

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia!
    Mój rok minął całkiem dobrze, jednak wiadomo, że mogło być lepiej. Dlatego mam nadzieję, że ten nadchodzący właśnie taki będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mogę stwierdzić, że jedną z najlepszych rzeczy z tego roku jest blog :) Do tego dodam dostanie się do wymarzonego liceum!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale lektura hahah, przeczytane! dużo sie działo w twoim życiu powiem Ci!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. moją najlepszą decyzją w roku 2014 było założenie bloga!

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!
    pisanepasja (mój blog)- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety też trochę zawaliłam szkołę, ale mam zamiar podciągnąć oceny w drugim semestrze ;)
    Z pewnością zasłużyłaś na tych wszystkich obserwatorów, Twój blog blog jest świetny i należy do kilku moich ulubionych ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja napisałam o swoich postanowieniach na blogu :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło jest tak podsumować cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwestra spędziłam z koleżanką:)
    U siebie zrobiłam fotograficzne podsumowanie,zapraszam!:)

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, ja Sylwestra spędziłam u koleżanki, było całkiem fajnie :) Ja również postanowiłam plany i postanowienia zachować dla siebie, co dotychczas miałam tak, że gdy się nimi dzieliłam, nic z nich nie wychodziło :o

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥