Co i jak ?

1/17/2015

Jedna z czytelniczek poprosiła mnie (a właściwie to dała mi pomysł) abym napisała recenzję swojej lustrzanki, ale postanowiłam również napisać kilka słów o moich obiektywach oraz pokazać Wam wszystkie moje "akcesoria fotograficzne". Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Od całkiem niedawna posiadam 2 obiektywy.

Obiektyw Canon 18-55mm II IS
Czy jestem z niego zadowolona? Tak naprawdę to sama nie wiem, ponieważ wiadomo jest to obiektyw tzw. kitowy, ale do najgorszych nie należy.


Obiektyw Canon 50mm f/1.8
Ten obiektyw mam od niedawna i jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona. Zdjęcia są takie jak oczekiwałam, czyli jasne i wyraźne. Z tym obiektywem możecie się często spotkać i możliwe, że większość z Was go posiada, ponieważ jest on podobno najlepszy z tych tańszych. Ja za niego zapłaciłam coś ok. 380zł. Dlatego, jeżeli nie chcecie dużo wydać, to naprawdę Wam go polecam !


Statyw



Pilot do wyzwalania migawki


Canon eos 600D
Jeśli chodzi o mój aparat, to jestem z niego bardzo zadowolona. Co prawda nie mam i nie miałam żadnej innej lustrzanki, aby móc ocenić na podstawie innych czy jest dobry, czy nie, ale mogę stwierdzi, że robi naprawdę dobre zdjęcia. Jeżeli kupujesz aparat głównie do robienia zdjęć sobie to jest on pod tym względem genialny, ponieważ ma on wysuwany ekranik, dzięki czemu widzisz siebie. Natomiast do kręcenia filmików nie jest najlepszy, ponieważ nie ustawia sam ostrości, więc trzeba samemu cały czas ustawić ostrość, co jest mocno denerwujące. No chyba, że to zależy od czegoś innego i nie wiem dokupuje się jakiś specjalny obiektyw, czy coś... Na tym się akurat nie znam, bo nie kręcę i nie zamierzam kręcić filmików na YT, więc nie jest mi to jakoś specjalnie potrzebne.  Jeżeli chodzi o cenę to ja go kupiłam, a właściwie dostałam od razu po tym, gdy wyszedł i był on dosyć drogi, kosztować ok. 2700. Natomiast teraz sprawdzałam na allegro i kosztuje mniej więcej ok.1700.

Na koniec chce Wam powiedzieć, że na ferie, które u mnie zaczynają się jakoś od 1 czy 2 lutego planuje 'pytania i odpowiedzi', więc jeżeli chcecie mnie o coś zapytać to za dawajcie pytania w komentarzach lub na asku. Będę jeszcze potem o tym pisać, więc ...

Podobała Wam się notka ?
Chcecie więcej tego typu postów ?

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ja niestety nie mam lustrzanki, ale mam nadzieję że kiedyś będę mogła się w nią zaopatrzyć. Chcemy więcej tego typu postów :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam wybór: albo canon 600d albo nikon d5100. Wybrałam drugą opcję i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśne zastanawiam się nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś bardzo chciałam tego canona,ale teraz jestem za nikonem ;)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała mieć canona
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam canona z tym, że 700D i przy nagrywaniu co prawda trochę sam ustawia ostrość, ale trudno nim się nagrywa. Jednak zdjęcia wychodzą przecudownie!! Świetny post!
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie fotografuję cyfrówką^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pragnę ten aparat! Nawet nie musi być taki wystarczyłaby mi teraz jakaś lustrzanka dla początkujących! haha :D
    Świetne są takie posty, mogłabym je czytać na okrągło :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym mieć ten aparat albo Nikona D5100 ale jak na razie muszę zadowolić się cyfrówką :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tego typu posty//ja mam lustrzankę Sony :)

    Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiego sprzętu ;) Jak zaczęła się Twoja przygoda z fotografią i co sprawia, że ją lubisz? Bardzo mi się u Ciebie spodobało - obserwuję i obiecuję wpadać częściej :)

    Zapraszam w wolnej chwili: http://ellie-elen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. post bardzo przydatny , jeśli kiedyś będę kupowała lustrzankę to wezmę pod uwagę twoją opinię na temat Canona :))
    obserwuję
    http://przed-obieektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe