O mojej pasji, czyli łyżwy !

1/30/2015

Jako, że dzisiaj oficjalnie zaczęły się ferie postanowiłyśmy z Julką iść na łyżwy. Oczywiście jesteśmy bardzo pechowymi dziećmi i musiał (na początku) padać deszcz ze śniegiem. Dlatego postanowiłyśmy zrobić kilka zdjęć i dopiero potem iść na lodowisko :)

 Jak już kiedyś wspominałam, trenowałam 9 lat łyżwiarstwo figurowe. Niestety mój trener wyjechała, a ja przestałam jeździć. Na całe szczęście nie straciłam "zapału" do tego sportu. Co prawda nie jeżdżę już tak "zaawansowanie" jak wcześniej, ale i tak sprawia mi to ogromną radość. 
Zaczęłam jeździć, gdy miałam ok. 3 lat, podobno dużo chorowałam i to miało mi pomóc i tak przerodziło się to w ogromną pasję. Na początku wiadomo byłam tym zafascynowana i w ogóle, w ogóle, dopiero po jakimś czasie zaczęło mnie to męczyć, wiecie to ciągłe wstawanie o 5 rano i na trening, potem do szkoły i ze szkoły znowu trening, ale nigdy, przenigdy nie chciałam z tym kończyć. Pod koniec podstawówki, tak jak wspominałam, mój trener wyjechał i wtedy postanowiła, że to jednak koniec. Niestety z czasem zaczęłam tego żałować i tak naprawdę to nadal żałuję. Ale prawda jest taka, że jakąś część łyżw istnieje gdzieś we mnie i tego po prostu się nie zapomina. Dlatego regularnie co roku staram się jeździć na ślizgawki, aby po prostu poczuć to co kiedyś. Za to teraz jest inaczej, powiedziałabym, że w pewnym sensie nawet lepiej, ponieważ to co teraz robię na ślizgawkach nie miałoby większego znaczenia wtedy i nikt mnie nawet by nie zauważył, bo przecież tam każdy tak jeździ. Za to na ślizgawce można powiedzieć, że czuję się wyjątkowo, ponieważ wszyscy podziwiają to co robię, mimo że to tak naprawdę nic.


*nie zwracajcie uwagi na moje mokre włosy
 Wejdźcie również na bloga Julki ---> KLIK


 Podoba Wam się post ?

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Nigdy, przenigdy nie przestawaj jeździć! Aaa, no i szykuj się na sesje na lodowisku :)
    Piękne zdjęcia, kto taki uzdolniony je robił? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspomniałam 2 razy o Tobie ślepoto !

      Usuń
    2. No wiem wiem, ale zawsze może być 3 raz :((((((

      Usuń
  2. Ale chciałabym jeździć na łyżwach, chociaż tyle że jeżdżę na rolkach :)

    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Bardzo bym chciała jeździć na łyżwach :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak to się skończyło, ale nie poddawaj się i jeździj dalej :) Ja czasami też chodzę na lodowisko, ale nie umiem zbyt dobrze jeździć. Śliczne zdjęcia. Ale masz długie nogi, też takie chcę :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku jazda na łyżwach jest niestety niemożliwa, ale to świetnie, że masz tak wyjątkową pasję :) Piękne zdjęcia, uwieeelbiam :)

    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są genialne! <3

    Dziękuje za miły komentarz na moim blogu!
    Mój blog- kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raz tylko jeździłam - jakoś mi to nie wychodzilo. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :)
    Łyżwy to fajna sprawa :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, łyżwiarstwo to coś pięknego, zawsze podziwiałam te wszystkie piruety i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwieelbiam jezdzic na łyzwach
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety byłam na łyżwach tylko raz i nie poszło mi to zbyt dobrze! :/

    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim marzeniem zawsze było trenować jazdę figurową na łyżwach.Cudowne zdjęcia ! :)

    http://foorgive-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niezbyt lubię jeździć na łyżwach ;/

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Łyżwiarstwo figurowe to bardzo piękny sport


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na łyżwach jeżdżę, o ile można to nazwać jazdą XD haha Nie przestawaj jeździć ♥
    Śliczne zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jeździć na łyżwach. Niestety tej zimy sobie nie pojeżdżę, gdyż mam problemy z kolanem :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też trenuję łyżwiarstwo figurowe od paru lat :) Fajnie, że jest ktoś kto również ma taką samą pasję, jak moja, no bo trzeba przyznać, ze ten sport nie jest zbyt popularny. Szkoda, że twoje trenowanie już się skończyło, ale dobrze, że nadal mimo wszystko jeździsz.
    Mam tak samo, że jak chodzę na ślizgawkę to wystarczy że zrobię albo najprostszy skok, albo jakiś inny łatwy element, to wszyscy patrzą i podoba im się to. A ja czuję się wtedy super :) Natomiast na treningach jest odwrotnie, bo to co ja się uczę tam robić nie jest niczym szczególnym, tylko to ja raczej patrzę na bardziej zaawansowane dziewczyny, które skaczą np podwójnego axla i tylko im zazdroszczę, że go umieją :')
    A mam pytanie, czy jak trenowałaś, to jeździłaś też na zawody? Masz jakieś osiągnięcia większe?

    Obserwuję kochana!
    Buziaki :*
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeździłam i mam kilka medali i pucharów. Życzę powodzenia, bo wiadomo, że jest to bardzo ciężka praca i pewnie już się o tym przekonała ;)

      Usuń
  19. zazdroszczę talentu ♥ Ja niestety nie umiem jeździć na łyżwach :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze podziwiałam i chciałam ćwiczyć łyżwiarstwo figurowe :) Jest to cudowny sport ♥

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie jakoś łyżwy nie pociągają - może dlatego, że średnio mi jazda idzie xD
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie wstawiłaś zdjęcia np jak wykonujesz jakieś bardziej skomplikowane figury, które umiesz ;)
    Zawsze chciałam spróbować jazdy figurowej, ale w mojej okolicy nie ma takiej szkółki dla początkujących :/

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba ! A co do łyżw to nie umiem jeździć :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia jak z weheartit :D też jeżdżę :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, zawsze chciałam trenować łyżwiarstwo figurowe! <3
    Wspaniałe zdjęcia!
    Chciałabym zobaczyć jak jeździsz *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozazdrościć, musisz naprawdę cudownie jeździć po tylu latach treningów! To przykre, że twoja trenerka musiała wyjechać, ale w końcu to jak jeździsz zostanie ci już do końca życia. Ja miałam identyczną sytuację z pływaniem, z którego jednak zrezygnowałam, z kilku powodów ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zawsze marzyłam, żeby trenować łyżwiarstwo figurowe ! Uwielbiam jeździć, choć ledwo co potrafię :p
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam Zuzia
    mademoisellesusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia są nie samowite! Cudowną masz pasję:)

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie! Ja na lodowisko wybieram się sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham jeździć na łyżwach, jednak jest to amatorsko. Żałuję, że nie mam możliwości trenować łyżwiarstwa ponieważ bardzo mnie się to podoba:) Moja przyjaciółka z Niemiec trenuje już 9 lat.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz cudowną pasję, podziwiam Cię za i tak naprawdę długą wytrwałość, bo w końcu wstawianie o piątej, a później chodzenie jeszcze na treningi było dla Ciebie naprawdę męczące.
    Masz cudownego bloga i zdjęcia, dlatego z chęcią dodam go do listy moich ulubionych (która znajduje się pod moimi postami) i już nie przegapię żadnego nowego wpisu! :*

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Moją największą pasją jest taniec. Podziwiam cię za odwagę, jaką trzeba mieć przy takim hobby :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moją największą pasją jest taniec. Podziwiam cię za odwagę, jaką trzeba mieć przy takim hobby :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam patrzeć jak ktoś jeździ na łyżwach, może kiedyś nagrasz taki filmik? Cudowne zdjęcia, zazdroszczę Ci nóg! :) Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne zdjęcia!
    Ja uwielbiam patrzeć jak ktoś jeździ, haha:)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna pasja, a zdjęcia są poprostu idealne!
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia, z kim trenowałas?

    OdpowiedzUsuń
  38. Heyy, zacząć trenować łyżwiarstwo (i rolkarstwo w wersji letniej) figurowe i dojść do przyzwoitego poziomu mozna w każdym wieku ;) i wcale nie trzeba wydawać na to fortuny (której niestety wymaga trenowanie w większości szkółek), wystarcza chęci. Zajrzyjcie tu: azslyzwy.blogspot.com i tu: Facebook.com/azslyzwy
    Pozdrawiam figurowo!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe