Ostatni tydzień

1/25/2015

 Przede mną ostatni tydzień szkoły i można by powiedzieć, że byłby lajtowy, gdyby nie sprawdzian i odpowiedź ustna z historii. No tak, przecież to mój ulubiony przedmiot... W sumie to przydałoby się dostać z tego chociaż 3, bo Ania sobie wymyśliła, że idzie na humana, no tak mądra ja. Dlaczego ja w ogóle piszę o sobie w osobie 3 ? Dobra nieważne.
Na całe szczęście na poprawę humoru dzisiaj spadł śnieg. Jejku ta radość na mojej twarzy, gdy wstałam o 10, patrzę za okno, a tam biało. Aż miło wstać z łóżka takiego poranka (a uwierzcie, mnie jest strasznie trudno wyciągnąć z łóżka w weekend, a tak naprawdę to ja w ogóle niego nie wychodzę).

Torebka - h&m (zgapiona od Julki)






A wy jesteście jeszcze przed czy już po feriach ?

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Ja właśnie zaczęłam ferie :). Uwielbiam Twoje zdjęcia :3.

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam ferie tydzień i nie mogę uwierzyć że już za tydzień trzeba iść do szkoły.
    Bardzo ładne zdjęcia.

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja. Ja mam ferie dopiero od 16 lutego, a więc jeszcze dużo czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi właśnie zleciał tydzień ferii i jestem załamana, że już niedługo do szkoły. Mam masę nauki, więc pewnie spędzę ostatnie dni wolnego nad książkami. Śliczne zdjęcia. Torba cudna! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynam ferie 2 lutego :)
    Z jakiego jesteś województwa?
    Cudowne zdjęcia, jak zawsze.
    Jeśli pamiętasz to w jakiej cenie torebka?

    Eliza ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Województwo śląskie.
      kosztowała 100 zł ;)

      Usuń
  6. Mi został jeszcze tydzień ferii :) Zazdroszczę śniegu, u mnie niestety go brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też został tydzień już tylko niestety :( cudowne zdjęcia, u mnie śniegu dzisiaj nie było.
    Pozdrawiam,
    tvjler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chodzę na humana i nad historią spędzam niesamowicie dużo czasu, żeby jakoś ją "Zaliczyć" :) Powodzenia w szkole! polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ferie od 2 lutego, mieszkam w woj. śląskim :)) więc jeszcze tylko tydzień, bardzo się cieszę z tego powodu.
    u mnie też już spadł śnieg od wczoraj, co do zdjęć- cudowne! Pozdrawiam.

    Mój blog- click♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy naprawdę tylko u mnie zima nie za bardzo chce się pokazać? Ja ferie zaczęłam w poniedziałek, więc cały tydzień już za mną.

    sandra-kwiatkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam ferie od 14 lutego :D
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ferie niestety już w połowie minęły :( Także bardzo się ucieszyłam z tego że spadł śnieg :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ferie właśnie się zaczynają :) Piękne zdjęcia, podoba mi się kurtka :)

    Zapraszam w wolnej chwili: Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna jesteś! Ja mam jeszcze 1 tydz. ferii :(

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna zimowa sesja, lubisz historię? Zazdroszczę ;)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ferie mam dopiero 16 lutego;/ śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zaczynam ferie dopiero 16 lutego, zazdroszczę śniegu :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszłaś <33

    zapraszam na post - jak zostałam blogerka
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ferie za tydzień :) nie mogę się doczekać! a śnieg poprawił mi humor ;))

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć masz bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie do zaopserwowania ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne te włosy!
    i DESING!
    Obserwacja za obserwacja na blogu Kochana? (Nie na google )
    Jeśli się zgadasz zacznij pierwsza i poinformuj a na pewno się odwdzięczę !
    Udanych ferii <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem w trakcie ferii, a ty masz cudowne włosy *o*

    obs/obs ?

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi zostało kilka dni i szkoła :((((((((

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje sie konczą i niedługo wracam do mojego humana :p Cudowne włosy :)
    http://lookhowthestarsshineforu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia.
    Ja niestety ferie zaczynam dopiero 15 lutego eh


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem duuużo przed feriami, bo mam je od 16 lutego :/
    Świetne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja niestety mam dopiero 14 lutego ;< Śliczne zdjęcia! ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia!
    Ja mam ferie tak samo jak Ty, od 2 lutego ;)
    Pozdrawiam✿
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia i śliczna jesteś <3 Świetny post ! Jejku kocham ! Powodzenia :) (obserwuję)

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe