Poznjcie Steffy!

1/03/2015

Witajcie! Udział w konkursie, na blogu Ani umożliwił mi napisanie tego oto postu.
Jestem 14-letnią dziewczyną, a na imię mi Martyna. Na blogu zaś używam ksywki Steffy. Zapewne większość z Was mnie zna ;) W tej notce chciałabym napisać co nie co o swoim blogu. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do przeczytania!

Mój blog jest głównie o tematyce lifestyle. Publikuje w nim głównie zdjęcia, od niedawna design DIY, porady. planuje pisać notki wymienne, wywiady, posty tematyczne Kilka tygodniu temu zmierzyłam się z trudnym zadaniem i usunęłam starsze posty. Teraz bloguje kompletnie od początku! Pokaże Wam fotografie- coś co wychodzi mi chyba najlepiej. Będzie to mix. Myślę, że wybrałam zdjęcia, które w 100% odzwierciedlają mojego bloga.




Mam nadzieję, że ta krótka fotorelacja zachęci Was do zajrzenia na mojego bloga! :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. mega zdjęcia! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Cie :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjęcia! Piękne. Niektóre są takie magiczne :) Zaraz zaglądam na Twojego bloga!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są piekne! Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo utalentowana! Zdjęcia wyglądają świetnie. Na pewno zajrzę na Twojego bloga :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne, zwłaszcza to z lecącym ptakiem, cudo!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥

Subscribe