Za szybko !

1/05/2015

Na samym początku chce Wam powiedzieć, że wygrałam konkurs na post promujący, więc jeżeli chcecie możecie wejść I przeczytać - - > KLIK

Nie wiem jak Wam,  ale mi ta przerwa świąteczna zleciała bardzo szybko, a właściwie powiedziałabym, że za szybko. Tak naprawdę czuje się bardziej zmęczona, niż na początku i to pewnie dlatego, że przez ostatnie dni cały czas myślę o zbliżającej się szkole i o tym co mnie w niej czeka. Oznacza to powrót do szarej rzeczywistości, za którą nie koniecznie przepadam. Będę musiała również zmienić dotychczasowy tryb życia. O tak, takie myślenie potrafi zepsuć humor. Oczywiście nie mówię, że nie jestem zadowolona z tej przerwy, bo jestem I to bardzo. Była mi ona bardzo potrzebna, a na dodatek zrobiłam wszystko co chciałam.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Czytałam posta, którego napisanie wygrałaś. Przerwa zleciała naprawdę bardzo szybko. To dobrze, że zrobiłaś to co chciałaś, gratuluję! :))
    pomojemux.blogspot.com Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio narzekałam, że za dużo wolnego, a teraz zostały tylko 2 dni ;///

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dziś byłam w szkole//ale pociesza mnie fakt, że za nie całe 2-tyg. mam ferie!

    Konkurs, w którym możesz wygrać post promujący, nagłówek!
    Mój Blog- (KLIKNIJ TU)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem jak dam radę przestawić się na normalne wstawianie do szkoły ;/

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ta przerwa zleciała za szybko. Jedne pocieszenie to to że dwa tygodnie ferie i znowu będzie wolne :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten post napisałaś, śliczna jesteś! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, mi to tak szybko zleciało
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi te prawie 3 tygodnie minęło jak 3 dni. :( Jak sobie pomyślę ile muszę się nauczyć, rzeczy zrobić to aż chce mi się płakać :) Ale myśmy pozytywnie :)

    Zapraszamy :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że to zdecydowanie za szybko :(

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno ja chcę Cie widzieć w edycji Top Model ! Prześliczna !

    Mi też bardzo szybko minęły dni przerwy świątecznej ale za niedługo ferie i tym się pocieszam :)

    Pozdrawiam :)

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ju dzisiaj szłam do szkoły i mam tyle zadane na środę, że nie wiem kiedy się z tym wszystkim wyrobię :( Na szczęście za dwa tygodnie ferie! :D śliczne zdjęcia. Masz piękne włosy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Minęła o wiele za szybko, ale na szczęście za niedługo ferie (2 tyg.)! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się obudziłam w nocy i przypomniało mi się że już niedługo idziemy do szkoły.
    Skończyło się tym że nie mogłam zasnąć;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też ta przerwa zleciała zbyt szybko :(
    Ale ja również zrobiłam wszystko co chciałam, tylko codzienne myśli o powrocie do rzeczywistości wszystko psuły :(
    Gratuluję wygranej w konkursie na tym świetnym blogu! xd
    Żartuję, bardzo miło znaleźć link do swojego bloga na początku posta tak świetnej blogerki! <3

    ♥BLOG,KLIK!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ta przerwa mineła zdecydowanie za szybko i już jutro szkoła :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi również ta przerwa świąteczna minęła o wiele za szybko :( Na całe szczęście za 1,5 tygodnia zaczynam ferie zimowe ♥

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega szybko zleciała ta przerwa :( a do tego ferie dopiero od połowy lutego eh :(
    Gratuluje wygrania posta :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Taa.. przerwa minęła w błyskawicznie szybkim tempie! :(
    Śliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również minęła za szybko! Choć teraz czuję się, jakbym miała wrócić do szkoły po wakacjach :o To baardzo dziwne uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też zleciała za szybko. Nie zdążyłam wszystkiego poukładać :(.
    Czytałam Twój post jest świetny!
    Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, ta przerwa minęła bardzo szybko. Na myśl o tym, że muszę jutro wstać o 6.40 wszystkiego mi się odechciewa. Przepiękne zdjęcia, jestem tu po raz pierwszy ale Twój blog bardzo mi się spodobał więc zaobserwowałam! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥