Znowu to samo...

1/21/2015

 Tak wiem, że jest to idealna godzina na napisanie i opublikowanie posta. Bo przecież kto o tej porze nie wchodzi na mojego bloga i nie czyta moich jakże bardzo inteligentnych postów...
 No co by tu napisać, chyba po prostu PRZEŻYŁAM ! A teraz pojawia się pytanie "Co ona przeżyła". No więc tak jak wiadomo semestr się kończy, a co za tym idzie, oceny na półrocze i jak się pewnie domyślacie Ania jak co roku zawaliła pierwszy semestr. Tylko problem w tym, że teraz zawaliłam po całości.... Na całe szczęście moi rodzice, a w sumie to tylko mama (bo tylko ona wie o moich ocenach) jest bardzo wyrozumiała i mnie nie zabiła. 
Prawdę mówiąc wydaje mi się , że nie jestem jedyna osoba na świecie z tym problemem. Dlatego teraz kieruję swoja wypowiedź do osób, które znajduję się w chociaż trochę podobnej sytuacji "Poprawimy to w przyszłym semestrze!". Taaa co roku to samo...




 A jak tam u Was ?
Czy Wy też mieliście taki "cudowny" dzień ?

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ja miałam świetny, leniwy dzień spędzony na kanapie przed telewizorem :D W sumie moja średnia jest wysoka, ale i tak mam zamiar podbić miejsce najlepszego ucznia w szkole. Ja czytam twoje nocne wypociny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ci się uda poprawić to, tylko trzeba zacząć pracować od teraz :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam. Też zawaliłam sobie oceny, ale cóż na koniec musi być lepiej!! :)

    Zapraszam!
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/01/sheinsideblog-roku-try-something-new.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie mam problemu z ocenami, obyś w nadchodzącym semestrze także ich nie miała :)

    Zapraszam w wolnej chwili: ellie-elen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten semestr z całe szczęście poszedł dobrze. Tylko problem z kolejnym.. coraz mniej mam motywacji do nauki :(

    Klikniesz u mnie chociaż w jeden link sheinside? Proszę, to dla mnie bardzo ważne :)
    http://rilseee.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chociaż raz jestem zadowolona ze swoich ocen semestralnych, nawet się takich nie spodziewałam :) Trzymam kciuki, aby i Tobie poszło lepiej! polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę. :)
    Ja wyjątkowo bardzo dobrze wyszłam na semestr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem dosyć zadowolona z moich ocen, choć nie wiem czy dam radę je tak podciągnąć, żeby mieć pasek na świadectwie ;) Dasz radę kochana, ja w ciebie wierze ♥
    Meega zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj mega nudno, ponuro i źle się czuję,ale jak widzę te piękne zdjęcia to od razu chce mi się uśmiechać <3
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dobrze z ocenami, ale zdecydowanie mogłoby być lepiej :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratujuę przeżycia, heheh :D
    U mnie dobrze z ocenami. Obserwuję i miło byłoby mi ,gdybyś zrobiła to też dla mnie :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja średnia na semestr to 4.40 więc bardzo mało, a chcę teraz walczyć o pasek. Na pewno uda Ci się poprawić oceny w drugim semestrze ;)

    Zapraszam na konkurs, bardzo duże szanse na wygraną, bo nikt się nie zgłosił!
    http://indyjskipalisander.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na całe szczęście oceny na ten semestr nie były takie złe. Powodzenia w przyszłym semestrze :)
    Śliczne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, zbieram na ten aparat! Co do szkoły, to też: przeżyłam!!! :)
    Pozdrawiam,
    tvjler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Łączę się w bólu! Tak samo, jak co roku, zawaliłam ten semestr i też tylko mama wie o moich wszystkich ocenach :D Na szczęście mam teraz ferie i odpoczywam :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Semestr u mnie w miarę dobry, ale ten drugi musi być lepszy. ;D
    Piękne zdjęcia! <33
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne zdjęcia! *_*

    http://it--makes-me-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie semestr nie taki zły jak myślałam, średnia na koniec jak liczyłam to 4,5 ^^
    Śliczne zdjęcia *-* Powodzenia w drugim semetrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju jakie śliczne zdjęcia robisz<3
    A trafiłam tu dopiero co :D
    Obserwuję, bo ja zaczynam dopiero przygodę z lustrzanką i będę Cię śledziła, jak to wszystko się robi hehe :)
    Ja mam ferie, więc spędzam dni leniuchując :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaj też semestr zawaliłam xd :D Ale co tam xd Może przyszłe półrocze będzie lepsze? <3

    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę cudowne zdjęcia! Ja na szczęście nie zawaliłam semestru!
    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły komentarz ,wywołuje on uśmiech na mojej twarzy♥